Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

manzano schreef:Damelza schreef:Ik ben al aan het speuren voor een zwarte hals
Haha ook herkenbaar! Hier nog niet gigantisch kleurverschil, maar de deken is altijd een stuk viezer dan de hals omdat ze de hals niet altijd draagt. Dus dat valt dan ook op
Wat voor zwarte hals zoek je?
Damelza schreef:Ik ben voor die van mij zoekende naar een fijne 'stapmolendeken', maar dan voor longeren, werken aan de hand etc. We waren laatst nogal natgeregend en dat duurt het toch best lang voordat ze weer droog zijn en de deken weer op kunnen.
Ik vond de Bucas Therapy er fijn uitzien, maar wel wat aan de prijs. Die van Lemieux ziet er ook mooi uit maar weet niet of dat bont zo handig is met de regen
Damelza schreef:Mijn autisme vind dit heel vervelend
[ Afbeelding ]
Maar verder lijkt haar nieuwe deken goed
[ Afbeelding ]
Iemand die weet waar dit voor is?
[ Afbeelding ]
Dit is overigens de hals in maat M, volgens de winkel moest ik die hebben. Maar deze trek ik wel echt over haar oren heen en hij regende wat in aan de voorkant heb hem hier wat omgeslagen
[ Afbeelding ]
Damelza schreef:Ik ben voor die van mij zoekende naar een fijne 'stapmolendeken', maar dan voor longeren, werken aan de hand etc. We waren laatst nogal natgeregend en dat duurt het toch best lang voordat ze weer droog zijn en de deken weer op kunnen.
Ik vond de Bucas Therapy er fijn uitzien, maar wel wat aan de prijs. Die van Lemieux ziet er ook mooi uit maar weet niet of dat bont zo handig is met de regen
mavantos schreef:Pallatin schreef:@damelza, zijn dat geen bilkoorden? Zaten die bij de horseware deken? Zo ja, raar want die hebben toch geen bevestigingen voor bilkoorden? Ik zou de hals ook eerde stukje naar binnen slaan
Volgens mij zijn dat de hengsels van de groene tas waarin die dekens komen.
Celebi schreef:Mijn Ionic en pony liner sluiten even laag. Dacht daarom dat ze allemaal de sluitingen even laag hadden. Heb geen normale liners namelijk.. Wel nu een 300g eco liner besteld omdat ik las dat die ook laag was en ze Ionic liners alleen in 200 hadden en die heb ik al in de pony liner.
Nadeel aan de pony liners is dat de achterste clips eigenlijk te hoog zitten ik verhouding met de outdoor deken (heb de normale variant). Het gaat net zegmaar, maar handig is anders. Dat ze iets korter zijn vond ik wel handig want dan worden ze minder nat als hij in een plas gaat liggen.