Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
M_i_R schreef:Ik zou even wachten met een nieuwe cap totdat er wat meer duidelijkheid is over mogelijke nieuwe veiligheidseisen die er voor caps aan zitten (zaten?) te komen. Zou zonde zijn als je nu iets koopt waarmee je over een jaar bijv. Niet meer mag starten op concours! Mooi setje verder, ik hou wel van dat klassieke
listiglistje schreef:Als je zwarte laarzen hebt zou ik een zwarte cap erbij doen.
ik heb mezelf weer laten verleiden en een nieuw jasje aangeschaft, was maar 75 euro dus kon het niet laten
![]()
Dit zomerseizoen donkerblauw/kobalt starten...mooi op mijn vos!
Jasje was alleen nog niet binnen, dus nog even wachten....
[ [url=m/oNf4cB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Oazfkx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Amiigo schreef:M_i_R schreef:Ik zou even wachten met een nieuwe cap totdat er wat meer duidelijkheid is over mogelijke nieuwe veiligheidseisen die er voor caps aan zitten (zaten?) te komen. Zou zonde zijn als je nu iets koopt waarmee je over een jaar bijv. Niet meer mag starten op concours! Mooi setje verder, ik hou wel van dat klassieke
Wordt dat doorgezet? Zou ik echt pittig zuur vinden aangezien ik vorig jaar een samshield heb gekocht voor €300
Alice13 schreef:Ik heb kingsland dekje met gouden randje koste bijna 100 euro maar blijft helemaal niet mooi! Dus raad ik niet aan.
Persoonlijk vind ik een helemaal wit dekje helemaal niet misstaan. Jasje opzich is al opvallend genoeg dat er v mij geen bijzonder dekje bij hoeft