Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xx_Irisje schreef:
xx_Irisje schreef:Een klein beetje. Jij?Heel chique Rivella!
Is idd op de kazerne, ben je er bekend?
RivellaLight schreef:xx_Irisje schreef:Een klein beetje. Jij?Heel chique Rivella!
Is idd op de kazerne, ben je er bekend?
Ik heb er jaren geleden regelmatig wedstrijd gereden, en afgelopen weekend voor het eerst weer.
Thnx allemaal voor de leuke reacties. Kan voorlopig even geen naaimachine meer zien..,maar wil eigenlijk nog een plastron maken voor erbij, dus stiekem wel al weer plannen aan het maken..
![]()
En zag dat de split aan de achterkant iets trekt. De voering heb ik te hoog vast gemaakt, dus dat ga ik nog aanpassen.
lianne__ schreef:Tsplendid schreef:Komt even weer een keer binnen vallen![]()
Pas een mooi Equiline rijjasje gescoord bij Equitana een grijze.
Hier een voorbeeld:
http://www.royalhorseshop.com/product/1 ... sje-grijs/
Nou heb ik een KEP Italia met Shine inzet in het grijs voor bij dat jasje besteld. Nu nog 8-10 weken wachtenben zelf erg benieuwd hoe het complete plaatje wordt! Wil er dan nog bruine laarzen in de kleur van mijn zadel bij en een grijs oornetje en wit dekje met grijze koord
.
Ik heb dit jasje in het zwart gecombineerd met grijze accenten.
Ik heb er een eskadron dekje bij met zilveren koordje. Staat ook vast goed bij jou set.
CK88 schreef:Heeft iemand een foto van bruin met beige? Ik zag een hele mooie lichtbeige rijbroek met bruin zitvlak, dit heb ik nu ook maar dan champagne kleur rijbroek. Met het Anky dekje Sandkleur en dan die beige rijbroek erbij is mijn set denk ik net iets mooier. Zo start ik nu:
Rij jasje heeft beige accenten, ook achter heeft die tussen de knopen een beige sierrandje.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
CK88 schreef:Heeft iemand een foto van bruin met beige? Ik zag een hele mooie lichtbeige rijbroek met bruin zitvlak, dit heb ik nu ook maar dan champagne kleur rijbroek. Met het Anky dekje Sandkleur en dan die beige rijbroek erbij is mijn set denk ik net iets mooier. Zo start ik nu:
Rij jasje heeft beige accenten, ook achter heeft die tussen de knopen een beige sierrandje.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]