Dit jasje was te groot, maar voor de kleur...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Moratoetje schreef:Ik heb een nieuw jasje besteld voor het outdoorseizoen (mooi in de aanbieding, dus scheelt weer euries):
[ Afbeelding ]
lichtbruin met donkerbruine accenten
Voor het indoorseizoen heb ik dit jasje van Juuls:
[ Afbeelding ]
Beide in combinatie met bruine laarzen en bruine cap![]()
En op dit paard:
[ Afbeelding ]
Te kleine jasjes vind ik er echt verschrikkelijk uit zien (krijg je een beetje rollade-effect) en dat kan gewoon niet lekker zitten.
Coberlina schreef:Nee ik heb het hoofdstel van DHH, de bruine met beige onderlegd en gouden stenen!
Is voor op een van de paarden van mijn vriend. Die heeft ook bruin zadel.
Ik heb alles in zwart. Heb wel getwijfeld om mijn nieuwe zadel in bruin te nemen, maar heb een prestige en dat bruin is echt niet mooi op vos, jammer genoeg. Had donkerder moeten zijn. Anders had ik ook overgestapt op bruin tuig.
_jara schreef:Voor op mijn nieuwe paard wil ik een nieuwe set!
Ze is helemaal zwart, met een wit voetje. Ik heb zwart tuig.
Ik ben wel in voor iets geks, maar ik ben niet zo dapper om in het knalroze ofzo te starten..
Met mijn andere paard heb ik een zwarte set en een blauwe set (die ik echter wel combineer met zwarte rijlaarzen).
Jullie een leuk idee?
_jara schreef:Voor op mijn nieuwe paard wil ik een nieuwe set!
Ze is helemaal zwart, met een wit voetje. Ik heb zwart tuig.
Ik ben wel in voor iets geks, maar ik ben niet zo dapper om in het knalroze ofzo te starten..
Met mijn andere paard heb ik een zwarte set en een blauwe set (die ik echter wel combineer met zwarte rijlaarzen).
Jullie een leuk idee?
Coberlina schreef:Kyrseltje:
Niet zo'n goeie foto, sorry. Hoofdstel hangt nu netjes op zolder te wachten tot dit paard goed onder het zadel is.
[ Afbeelding ]
Drico schreef:Kyrseltje schreef:Oeh, waar van is dat jasje?
Het is de Pikeur Diana