ben benieuwd moska!! als ze nu niet passen, dan mag je de mijne wel even passen, als dat goed is weet je tenminste welke maat je moet bestellen! ik ben nog steeds blij met mijn bruine laarzen(ondanks dat k ze voor de wedstrijden wel in het zwart wil hebben :p ) maar na mijn ongeluk zijn dit wel de laarzen die het beste zitten geen pijn! ideaal!
x_Milou
Geplaatst: 30-06-11 17:09
Dat zou ik snel even doorgeven Moska! De mijne zijn ondertussen al weer even binnen, echt onwijs fijne laarzen
ik heb al een paar cognac en een paar zwarte... maar voor de wedstrijden vind ik de zwarte eigenlijk een beetje saai Dus ik ben even aan het kijken wat ik wil, ik vind iig het nieuwe 'harde' model zonder veters erg mooi... deze zou ik dan willen in gewoon zwart... maar met croco accenten.
Jammer genoeg niet gebeld van't weekend, dus reken er op dat ik ze pas eind juli/begin augustus geleverd krijg. Nog even geduld dus...
Ingeltje
Geplaatst: 04-07-11 18:27
Ik wil binnenkort ook een paar cognac kleurige DeNiro leren laarzen aanschaffen. Kan iemand mij een model aanbevelen? Heb nog nooit eerder lederen rijlaarzen gehad, alleen maar lederen chaps. Ik twijfel tussen onderstaande:
Ik ga daarvoor binnenkort naar het Tweespan in Boornbergum. Maar nu is mijn vraag wat er allemaal mogelijk is bij deze laarzen. Kun je bijvoorbeeld ook achterop je initialen laten zetten? Of zijn ze gewoon standaard? En in wat voor prijsklasse vallen ze ongeveer?
Ik heb die van de eerste link besteld. Heb al langer leren laarzen, maar heb nog nooit bruine gehad of van kalfsleer, ben dus ook erg benieuwd. De niro is volgens mij vanaf 399,- en geen idee of het mogelijk is om initialen te borduren oid. Er is wel veel mogelijk op het gebied van kleur en accenten e.d., maar dat heb ik zelf niet gedaan, hou niet zo van die poespas.
Ik heb de tweede en was bijna 500,- kwijt. Geen idee of je er initialen op kunt laten zetten. Bij Lipica's zie je dat wel veel, maar dat vind ik geen mooie laarzen.
Ik heb de zwart leren DeNiro Achilles met naast de standaard laklederen accenten ook de lakleder teenkap. Erg fijne laars om mee te rijden en ziet er voor wedstrijden net even wat anders uit
argh, mijn de niro's zijn er nog steeds niet. Had na 7 weken maar eens gebeld, maar blijkt dat de fabriek drie weken dicht is in de zomer hadden ze bij het bestellen ook wel even mogen melden ipv het op 4-6 weken te houden, het worden er nu minstens 10! Heb nog maar drie wedstrijden staan deze zomer, dsu hoop dat ik ze in ieder geval nog een keer aan kan op wedstrijd.
Ik moet ze nog krijgen! Als het goed is aanstaande week eindelijk. Heb de kleuren alleen apart bij elkaar gehad maar ze lijken als het goed is wel op bovenstaande!