Overigens.... 1 smiley is meer dan genoeg om duidelijk te maken hoe je erover denkt..
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Tyrza schreef:Mja.... hier reageer ik niet eens inhoudelijk op...
vaag.

dollemina schreef:Dit heeft niets met jaloezie te maken @beb.
Het gaat hier om de integriteit van de KNHS.
Blijkbaar is dat niet in elke regio niet hetzelfde.
) patsboem voor de IZ toe te laten..... 

fresco schreef:Wat een onzin.....
Waar heb je dit vandaan?
Ik heb 3 jaar geleden de IL cursus gedaan en daar zat echt een eilander op hoor!
Ik neem aan dat dit over de provincie NH gaat en daar worden zulke selectie methoden niet gebruikt.
daffodil schreef:Jeetje ik word er stil van, dacht een redelijk simpele vraag gesteld te hebben en heb vandaag mijn instructeur dus ook bericht dat voor zover ik erachter kon komen, hij gewoon de IL moest doen en pas daarna kon gaan "overslaan".....Nu denk ik dat ik m toch maar laat weten dat ie best een keer een briefje aan de KNHS kan sturen met het verzoek om direct IZ te mogen gaan doen, niet geschoten is altijd mis!
Grappig dit.......

daffodil schreef:Nou ja ik begin gewoon "onderaan" en vind dat nog leuk ook maar goed ik zal mijn instructeur wel laten weten dat een briefje naar de KNHS wellicht zinvol is, niet geschoten is altijd mis en het blijkt nu wel dat er toch soms andere regels aangehouden worden, das wel heel apart!
CGJ12 schreef:
Gewoon misleiding van de KNHS.
De KNHS werkt blijkbaar met verborgen regels........
laborah schreef:Zijn naam? Mijn is Haas.
Klopte ook voor geen meter. Overigens is hij niet de slechtste van de nieuwe lichting.
dollemina schreef:daffodil schreef:Nou ja ik begin gewoon "onderaan" en vind dat nog leuk ook maar goed ik zal mijn instructeur wel laten weten dat een briefje naar de KNHS wellicht zinvol is, niet geschoten is altijd mis en het blijkt nu wel dat er toch soms andere regels aangehouden worden, das wel heel apart!
En dan maar hopen dat je door de selectie komt
laborah schreef:
Zijn naam? Mijn is Haas.
Klopte ook voor geen meter. Overigens is hij niet de slechtste van de nieuwe lichting.