Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. De blubber spoel ik er gelijk af, maar niet langs de rits natuurlijk. Die drek borstel ik er ff af.
. De blubber spoel ik er gelijk af, maar niet langs de rits natuurlijk. Die drek borstel ik er ff af.

Met een poetsbeurt zien ze er weer prima uit.
 Met een poetsbeurt zien ze er weer prima uit.  

Heb zelf schoenmaat 38/39 en op een gegeven moment had ik maat 41M aan! Van 40 kreeg ik de rits niet dicht omdat het elastiek niet vanaf de wreef begint maar veel hoger. Dus 41 gepast en die kreeg ik wel dicht, alleen was jammer genoeg de hoogte net iets te hoog waardoor ik voor ook een lelijke ''bobbel'' kreeg. Hij sloot gewoon voor op een deel niet mooi aan! Terwijl maat 41 me wel goed zat!
 Heb zelf schoenmaat 38/39 en op een gegeven moment had ik maat 41M aan! Van 40 kreeg ik de rits niet dicht omdat het elastiek niet vanaf de wreef begint maar veel hoger. Dus 41 gepast en die kreeg ik wel dicht, alleen was jammer genoeg de hoogte net iets te hoog waardoor ik voor ook een lelijke ''bobbel'' kreeg. Hij sloot gewoon voor op een deel niet mooi aan! Terwijl maat 41 me wel goed zat!  

Aranel schreef:Capriootje schreef:Hoor bij veel mensen dat ze hoog vallen, echt jammer!
Is ook zo hoor,bij mij hadden ze ook geen halve cm hoger gemoeten! Maar mij passen ze goed gelukkig
Voor mensen met korte onderbenen zijn deze laarzen echt afraders denk ik.
 Lijken ze alleen korter van!
 Lijken ze alleen korter van!                                                         Bizzybijtje schreef:Met alle respect maar als je korte onderbenen hebt moet je imo ook geen lakleren jachtkap op je laarzen hebbenLijken ze alleen korter van!
 Vind lakleren laarzen erg cheap ogen, hoewel ze dat vaak niet zijn.
 Vind lakleren laarzen erg cheap ogen, hoewel ze dat vaak niet zijn. Had ik ook niet verwacht haha.
 Had ik ook niet verwacht haha.                                                         
Men_Sven schreef:Zullen de Bath nog in conaq kleur komen? want wie heeft die bruine kleur hier? dies is echt een stuk donkerder he?
Marie111 schreef:Op de Facebookpagina van Divoza staan de nieuwste laarzen - ook mooi
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater