Dan goed laten drogen, 2 dagen en daarna schoensmeer op t schoengedeelte. Dit is mijn 3e winter en ik heb er nog steeds veel plezier van.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zam schreef:_rosita_ schreef:Ik tob al weken wel of geen Dubarrys'. Vind het nog steeds idioot veel geld voor een paar schoenen waarmee ik door de stront zal banjeren
Maar goed... eerst maar eens kijken of ze lekker zitten, heb grote, brede en hoge voeten, dus alles in huis om lastig schoenen te vinden.
Zijn ze gewoon uitverkocht! Megadruk geweest met kerst en gewoon totaal leeg, op een enkel maatje 36 na... niet te geloven.. hoezo crisis??
Nu dus maar afwachten tot ze weer binnenkomen, want ook bij een andere zaak waren ze er niet meer in mijn maat.. wil overigens het lage model, in de hoge past mijn kuit niet.
Bij ons zijn ze inderdaad ook heel hard gegaan en de leverancier was er ook doorheen !
Het hoge model (Galway) is er trouwens sinds kort in een brede uitvoering.
Die heeft een bredere kuitmaat, meer ruimte bij de voet en meer instapruimte.
Dus nmisschien iets voor jou?? Is er alleen in de donkerbruine kleur..
En anders krijg je die hier boven staat, de Wexford. Die is ook wel wat breder en met rits !
tegen mij zeiden ze in de winkel dat galway in brede uitvoering niet bestond.d
en wexford is gelijk weer stuk duurder 
Helaas!
rowo schreef:Ik heb Dubarry's nog nooit ergens in de aanbieding gezienHelaas!
En 3 jaar mee? Ik ken mensen die ze al 10 jaar hebben en laatst was de vrouw van de voerhandelaar een nieuw paar aan het kopen, omdat haar oude na 23 (!!) jaar wel aan vervanging toe waren
dat is superlang!

Als je het zo bekijkt valt de prijs best mee
ja, mij is het ook nog teveel geld hoor. K doe het dus eerst met goedkope HKM's rowo schreef:Maar stel je doet er 10 jaar mee... dat komt neer op €35,- (ruim aangehouden) per jaar en ong. €2,50 per maandAls je het zo bekijkt valt de prijs best mee
ja, mij is het ook nog teveel geld hoor. K doe het dus eerst met goedkope HKM's
. vandaar gewoon de volle mep betaald en nog geen dag spijt gehad! Ik heb ook de zekerheid meegekregen dat als er iets kapot gaat ik ze altijd terug mag doen,
rowo schreef:Maar stel je doet er 10 jaar mee... dat komt neer op €35,- (ruim aangehouden) per jaar en ong. €2,50 per maandAls je het zo bekijkt valt de prijs best mee
ja, mij is het ook nog teveel geld hoor. K doe het dus eerst met goedkope HKM's
en vooral uiteindelijk goedkoper. 

Fleurtje100 schreef:Oh ik heb in een schoenenwinkel gewerkt en daar kwamen serieus mensen om deze reden dubarry's halen. Daar kon je duidelijk aal zien dat kleding en schoenen ze niet zoveel kon schelen en ze er het liefst geen geld aan uitgaven. Dat vertelden ze ook zelf. En die zeiden dan dat ze beter Dubarry's konden kopen en daar 6 jaar op lopen. Dan ieder jaar ergens goedkope laarzen van nepleer halen. Want deze zaten beter, waren lekker warm, geen zweetvoetenen vooral uiteindelijk goedkoper.
... een soort asfalt-SUV.