Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Celebi schreef:Ja hier 24/7 buiten dus volop in de wind. Dat maakt het zo koud, want de temperatuur zelf viel wel mee. Dus als je paard binnen staat scheelt dat al zoveel. Nou geeft mijn paard wel meerdere schuilplekken maar toch ook veel open dus denk dat ie het best fris gehad kan hebben onder 200g. Achteraf had ik misschien de hals erbij op moeten doen. Al is die ook 0g dus het zet niet veel zoden aan de dijk.
hier -2 en gevoelstemperatuur -5, op het open veld vlakbij de kust in Denemarken.BenaLaars schreef:Zijn hier nog mensen die gebruik maken van temperatuur uitlezers zoals horsepal destijds? Lees er geen recente reviews over.
Zijn soort van thermometers die in dekens genaaid werden en in een app de temperatuur en vochtigheid weergaven.
Farjen schreef:Ik heb een tijdje geleden een nieuwe bucas gekocht.
Maar die magneetsluiting komt steeds los. Bij mijn andere bucas deken hangt dit stevig vast, maar bij deze komt het al los als paard een stap zet. Wat zou ik hieraan kunnen doen? Ik kan niets bespeuren waarom de magneten niet goed hechten aan elkaar
Farjen schreef:Ik heb een tijdje geleden een nieuwe bucas gekocht.
Maar die magneetsluiting komt steeds los. Bij mijn andere bucas deken hangt dit stevig vast, maar bij deze komt het al los als paard een stap zet. Wat zou ik hieraan kunnen doen? Ik kan niets bespeuren waarom de magneten niet goed hechten aan elkaar
_Tony schreef:Ik ben opzoek naar een heel specifiek deken dat precies nergens te vinden is.
Vorige winter heb ik een deken van Harrys Horse kunnen overkopen van de staleigenaar. Bij dit deken is aan de hals het deken precies in een boog / L uitgesneden in plaats van gewoon recht. Dit is ideaal omdat dit het deken is van mijn ouders paard die iets magerder staat. Deze vorm van hals schuurt niet terwijl de standaard vorm soms wel schuurt. Nu is deze vorm echt nergens meer te vinden.
Iemand die misschien een alternatief dekenmerk kent die ook zo een andere pasvorm heeft aan de hals dan de normale pasvorm die niet schuurt bij iets magere paarden?
Friesfanaat schreef:Farjen schreef:Ik heb een tijdje geleden een nieuwe bucas gekocht.
Heb je het kleine plasticje er ook af gehaald?
nnicolex schreef:Ik heb dit toevallig ook met 1 bucas deken… heb er 4 en die andere 3 hebben het niet… zo gek
_Tony schreef:Ik ben opzoek naar een heel specifiek deken dat precies nergens te vinden is.
Vorige winter heb ik een deken van Harrys Horse kunnen overkopen van de staleigenaar. Bij dit deken is aan de hals het deken precies in een boog / L uitgesneden in plaats van gewoon recht. Dit is ideaal omdat dit het deken is van mijn ouders paard die iets magerder staat. Deze vorm van hals schuurt niet terwijl de standaard vorm soms wel schuurt. Nu is deze vorm echt nergens meer te vinden.
Iemand die misschien een alternatief dekenmerk kent die ook zo een andere pasvorm heeft aan de hals dan de normale pasvorm die niet schuurt bij iets magere paarden?