Ik hou wel van apart maar qua kleur ben ik niet heel spectaculair ofzo hahaha.
kokkielover
Geplaatst: 25-03-15 00:44
Mijn springsetje
Zwart met roze. Zelf hebben we een roze bies in het wedstrijdjasje geplaatst en een ronde bies langs de rand van het zwarte pad. Een wedstrijdshirt met roze detail (niet de zien op de foto) en een frontriem met hard roze steentjes. Ook heb ik roze spoortjes. En sinds dit weekend heb ik ook eindelijk een roze springzweep gevonden.
Nu ben ik nog bezig met een plastron met roze steentjes te maken voor bij de dressuur.
Coberlina
Geplaatst: 25-03-15 14:12
Dat rode vind ik wel leuk
Bruine jasje is ook mooi!
Was eigenlijk gisteren aan het zoeken in het wedstrijdreglement maar niet gevonden: is de kleur zadeldek bij dressuur verplicht wit? Of toch aangeraden? Of mag je bvb met een vos wel gewoon met zwart rijden bvb?
Thanks! Moet nog even kijken wat er beste past, maar mijn jongste heeft nogal veel wit en een raar kleur vos vandaar dat ik haar beter vind staan met wat meer zwart en minder wit.
Kan prima inderdaad! Ik heb gekozen voor een blauwe cap ipv dat mijn tuig al bruin is maar is beide chique!
Drico
Geplaatst: 25-03-15 23:54
Hebben meer van jullie trouwens last dat je rijjasje aardig wijd zit om je armen?
Ik heb vandaag mijn rijjasje binnen gekregen, hij zit verder goed, bij de schouderbreedte mag ik hem hebben en ook voor de aansluiting om mijn middel en de hoogte is goed. Echter vind ik hem zo heel wijd om mijn armen vallen..
_Marinke_
Geplaatst: 26-03-15 00:32
Mijn tuig is donkerbruin, laarzen en cap zijn een tint lichter met in de laarzen een detail van de kleur van mijn tuig.
Heb op Equitana deze laarzen gekocht en nu aan het twijfelen welke kleur cap daarbij komt, donkerbruin of toch blauw? Ook een nieuw jasje ontworpen (ook donker blauw) maar nog maar zien of ik die ga maken en of ik dat wel mooi genoeg kan.
Heeft iemand foto's van een schimmel met een donkerblauw dekje ? Ik heb een hele witte schimmel en start nu dus met een wit dekje maar denk dat ik donkerblauw mooier vindt want mijn jasje en cap zijn ook donkerblauw