Ik heb even jullie hulp nodig.. Welk zadeldek zouden jullie nemen? - Anky Basis Pad White €54,95 - KWPN zadeldek wit €29,95
M_Xsensah123
Geplaatst: 22-03-15 12:25
Hallo, ook ik meld mij, heb nu twee setjes , donkerblauw en zwart . ga ook crossen rijden , in donkerblauw/wit! ik heb geen voorkeur kwa jasje of look, vind beide wel leuk! zwarte set
blauwe set, moet nog een blauwe racesafe kopen
L1+7, B+10 (L+1), B+0 (moet nog sgw starten )
Drico
Geplaatst: 22-03-15 22:43
_jara schreef:
Ik heb even jullie hulp nodig.. Welk zadeldek zouden jullie nemen? - Anky Basis Pad White €54,95 - KWPN zadeldek wit €29,95
Ik zou dan de Anky pad nemen omdat daar verder niks opstaat
Heb gisteren een simpel bruin jasje besteld voor 30 euro! Hopelijk pas ik hem en staat hij mooi
Qua dekje ben ik heel makkelijk. Ik vind alles bijna wel mooi zolang hij maar niet kreukelt scheef trekt of naar wassen zo verfrommelt. Daarom zou ik als ik tussen deze twee moet kiezen v de pad gaan. Die verfrommelt / krimpt niet
Moratoetje
Geplaatst: 23-03-15 11:10
Ik heb nu een BR Event dekje met een choco koord. Ik vind de BR dekjes het fijnst, de Anky's vind ik aan de dikke kant en persoonlijk vind ik dat ze niet echt mooi blijven na een paar x wassen.
Heeft iemand voor mij foto's van een bruin/donker bruin paard in blauwe/donker blauwe set kan nergens foto's vinden en 426 pagina's zijn beetje veel van goede