Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marije_jiplover schreef:Klipjes met de open kant naar de borst toe vastmaken, en niet met de open kant naar buiten, is stap 1 om te voorkomen dat een paard zichzelf ergens aan vast klopt met de dekensluiting.
@PreHungaro: de oude liners van Weatherbeeta waren anders, mijn horseware liners konden nooit vast onder weatherbeeta.
Heb nu een nieuwe weatherbeeta met nieuwe liners en ze zijn anders dan mijn oude liner.
Ik kan ze van de week een keer op elkaar leggen, heb nog een oude horseware liner liggen, om te vergelijken voor je.
Macs schreef:Mijn paard zat vandaag met de sluiting vast aan het hooinet. Dood eng, ze bleef even trekken dus hoorde al krrr.. Neeee niet de Arika kapot trekken!! Gelukkig net op tijd kunnen redden, maar is hier een oplossing voor?
Nu weet ik hoe ze haar vorige (goedkope) deken kapot heeft getrokken..

different1 schreef:Marije_jiplover schreef:Klipjes met de open kant naar de borst toe vastmaken, en niet met de open kant naar buiten, is stap 1 om te voorkomen dat een paard zichzelf ergens aan vast klopt met de dekensluiting.
@PreHungaro: de oude liners van Weatherbeeta waren anders, mijn horseware liners konden nooit vast onder weatherbeeta.
Heb nu een nieuwe weatherbeeta met nieuwe liners en ze zijn anders dan mijn oude liner.
Ik kan ze van de week een keer op elkaar leggen, heb nog een oude horseware liner liggen, om te vergelijken voor je.
Ik meen dat de lemieux dekens T-hook sluitingen heeft, dus dan gaat jouw tip helaas niet op.
Bucas heeft dat ook, maar die hebben nog een klittenbandsluiting erover.

Celebi schreef:Dat lijkt me gewoon weg geschuurd of geknaagd..
ApplePapple schreef:@prugelpiet, heb je een foto hoe het er nu uitziet? Die zie ik namelijk niet. Hier ook een scheur dus moet ook aan de gang, alleen is die van mij alleen op de bovenste laag gescheurd
ApplePapple schreef:https://www.kramer.nl/NIEUW/Paard/Paard ... .125.CF%3e
Iemand ervaring met deze deken? (Staat nieuw bij maar weet dat die er al langer is in lichtere variant)
Ik ben op zoek naar een deken van minimaal 250 gram, liever 300 of meer. Maar met high neck omdat mijn paard dat fijner vindt en ivm de manen.
En er moet elastiek/stretch in de hals zitten. Daarom kwam ik op deze uit!
Ohja, waterdicht. Heb de 0 grams van Hooks Reinvent en die is echt waardeloos. Anders had ik die wel in 300 gram besteld maar paard al meerdere keren nat eronder getroffen terwijl m’n andere paard droog stond met Horseware.
Damelza schreef:Iemand die dit herkent?
[ Afbeelding ]
Randje van de deken komt hier niet, en van de liner lijkt me toch ook wel stug.
Farjen schreef:Even een vraag waar ik niet direct het antwoord op vond:
Ik heb interesse in een Bucas therapy outdoor-deken. Mijn paard draagt eigenlijk al jaren de horseware dekens maar ik wil graag het "infrarode effect".
Paard heeft nu qua maat 195, zou de bucas hetzelfde vallen qua maat?
Of kan ik beter op zoek gaan naar een liner van horseware met dat effect?
Macs schreef:Mijn paard zat vandaag met de sluiting vast aan het hooinet. Dood eng, ze bleef even trekken dus hoorde al krrr.. Neeee niet de Arika kapot trekken!! Gelukkig net op tijd kunnen redden, maar is hier een oplossing voor?
Nu weet ik hoe ze haar vorige (goedkope) deken kapot heeft getrokken..