Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SjonnieZ schreef:September is voorbij. Hoe is het iedereen vergaan en TS hoe is het met jou en jouw paard.
Ik ben op 54 km blijven steken en dat vind ik prima omdat ik slechts af en toe een paard van een vriendin rijdt en wat stapritjes maak met Iwan.
Cchanny schreef:SjonnieZ schreef:September is voorbij. Hoe is het iedereen vergaan en TS hoe is het met jou en jouw paard.
Ik ben op 54 km blijven steken en dat vind ik prima omdat ik slechts af en toe een paard van een vriendin rijdt en wat stapritjes maak met Iwan.
Ik heb helaas veel last van mijn arm. Afgelopen week heb ik hem 2 keer ingespannen, maar het dat is een behoorlijke belasting van mijn arm helaas. Voor de rest hadden we wat gewandeld voor zover mijn arm dat volhield.
En ik ben met mijn paard in de onderzoeks-molen beland. Er zijn dingetjes waar ik mijn vinger niet op kan leggen en dat wil ik nu onderzocht hebben. Het vallen is enigzins goed gegaan, maar wat als het wel een keertje fout gaat..
SjonnieZ schreef:Cchanny schreef:
Ik kan voor oktober ook weer gewoon een nieuwe aanmaken hoor!Geef maar opties!
Wellicht het voorstel van chantalla?
SjonnieZ schreef:Cchanny schreef:
Ik heb helaas veel last van mijn arm. Afgelopen week heb ik hem 2 keer ingespannen, maar het dat is een behoorlijke belasting van mijn arm helaas. Voor de rest hadden we wat gewandeld voor zover mijn arm dat volhield.
En ik ben met mijn paard in de onderzoeks-molen beland. Er zijn dingetjes waar ik mijn vinger niet op kan leggen en dat wil ik nu onderzocht hebben. Het vallen is enigzins goed gegaan, maar wat als het wel een keertje fout gaat..
Ai ai dat klinkt niet goed. Hopelijk genees jij snel en komt er bij jouw paard niks geks uit. Wel goed dat je het laat onderzoeken.
Beterschap en sterkte TS
SjonnieZ schreef:Dat hoop ik ook voor jou CChany. Niet weten of enwat er aan de hand is, is zeker niet prettig.
Tja en IJslanders.. ben er stiekem wel een beetje verliefd op aan het worden.