Relive challenges #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pinkie87

Re: Relive challenges #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 22:29

Hier echt heel stil bij ons nog is nu 4wk geleden geopereerd, maar is nog niet zich zelf.. is echt tam loopt wandelend een rondje van 3 mee maar iets actievere bezigheidstherapie red ie niet.. zit te denk om bloed af te nemen en te kijken hoe het met zijn onstekings waarde is en zijn waardd verder is.

Mis het mennen echt heel erg

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 22:34

Ai inky dat klinkt idd alsof er nog iets anders speelt. Hoop dat je gauw het antwoord vind en dat jouw mannetje er snel weer bovenop is.

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-25 22:35

Hier heel weinig gereden voor ons doen. Paar keer vergeten relive aan te zetten maar verder vooral hoefijzer problemen. Eerst paard 1 die 2 ijzers kwijt was en een week moest wachten op de smid. We dachten dat hij beide paarden zou doen maar helaas. Inmiddels heeft paard 2 ook 1 missend ijzer en 2 losse. En de smid komt vrijdag pas. Als we dit geweten hadden dan hadden we onze oude smid lief aangekeken toen we daar afgelopen weekend logeerden met de paarden.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 15:23

Oh, ik had de hele challenge van september gemist. Had wel meer dan 75 km, waarvan enkele zelfs in Italië :Y) .

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 19:25

Voor de mensen die 75km makkelijk vonden. Ik wil in 5 weken tijd 250km rijden. Heb de challenge openbaar gezet

Audesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-25 22:00

Kun je een linkje plaatsen?

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-25 10:06

Ja leuk, linkje graag. Verwacht niet dat ik het haal, rijd doorgaans wel rond 50 km per week, maar misschien de komende weken minder met slecht weer, drukte met werk etc. Maar proberen kan altijd.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-25 08:59

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-25 10:41

Leuk cally maar mij echt te heftig.
Is er ook nog behoefte aan een challenge met wat minder km’s evt aangevuld met duur of hoogtemeters?

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-25 12:34

Die 250km hoop ik voor eind van het jaar nog te halen, niet in een maand, dus ook voor mij te heftig.

Misschien iets met 50km en 10 keer? Maar geen idee of 10 keer een rondje van gemiddeld 5km voor veel mensen haalbaar is? Of 8 keer?

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-25 20:12

Leuk idee chantalla. 8-10km maakt mij niet heel uit.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-25 07:57

SjonnieZ schreef:
September is voorbij. Hoe is het iedereen vergaan en TS hoe is het met jou en jouw paard.

Ik ben op 54 km blijven steken en dat vind ik prima omdat ik slechts af en toe een paard van een vriendin rijdt en wat stapritjes maak met Iwan.

Ik heb helaas veel last van mijn arm. Afgelopen week heb ik hem 2 keer ingespannen, maar het dat is een behoorlijke belasting van mijn arm helaas. Voor de rest hadden we wat gewandeld voor zover mijn arm dat volhield.

En ik ben met mijn paard in de onderzoeks-molen beland. Er zijn dingetjes waar ik mijn vinger niet op kan leggen en dat wil ik nu onderzocht hebben. Het vallen is enigzins goed gegaan, maar wat als het wel een keertje fout gaat..
Laatst bijgewerkt door Cchanny op 06-10-25 07:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-25 07:58

SjonnieZ schreef:
Is er ook nog behoefte aan een challenge met wat minder km’s evt aangevuld met duur of hoogtemeters?

Ik kan voor oktober ook weer gewoon een nieuwe aanmaken hoor! :) Geef maar opties!

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 15:24

Cchanny schreef:
SjonnieZ schreef:

Ik kan voor oktober ook weer gewoon een nieuwe aanmaken hoor! :) Geef maar opties!

Wellicht het voorstel van chantalla?

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-25 15:26

Cchanny schreef:
SjonnieZ schreef:
September is voorbij. Hoe is het iedereen vergaan en TS hoe is het met jou en jouw paard.

Ik ben op 54 km blijven steken en dat vind ik prima omdat ik slechts af en toe een paard van een vriendin rijdt en wat stapritjes maak met Iwan.

Ik heb helaas veel last van mijn arm. Afgelopen week heb ik hem 2 keer ingespannen, maar het dat is een behoorlijke belasting van mijn arm helaas. Voor de rest hadden we wat gewandeld voor zover mijn arm dat volhield.

En ik ben met mijn paard in de onderzoeks-molen beland. Er zijn dingetjes waar ik mijn vinger niet op kan leggen en dat wil ik nu onderzocht hebben. Het vallen is enigzins goed gegaan, maar wat als het wel een keertje fout gaat..

Ai ai dat klinkt niet goed. Hopelijk genees jij snel en komt er bij jouw paard niks geks uit. Wel goed dat je het laat onderzoeken.
Beterschap en sterkte TS

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-25 10:52

SjonnieZ schreef:
Cchanny schreef:

Wellicht het voorstel van chantalla?

Ja ga ik maken!

SjonnieZ schreef:
Cchanny schreef:

Ai ai dat klinkt niet goed. Hopelijk genees jij snel en komt er bij jouw paard niks geks uit. Wel goed dat je het laat onderzoeken.
Beterschap en sterkte TS

Nee klinkt niet zo lekker. Deze week de fysio bellen en de eerste dierenarts weet niet waar hij last van heeft. Dus dat was ook een domper.

Maar wel leuk dat je zo nu en dan het paard van je vriendin rijd. Wat voor een is het?

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-25 23:30

Ja heel leuk. Het zijn IJslanders, zij heeft er 5 in totaal waarvan er 3 ook door anderen bereden worden. Af en toe rij ik bij een andere vriendin ook nog een Friezen mix

M’n eigen paard is ook nog niet van plan om te “vertrekken”. Hij loopt op dit moment goed in stap en vrijwel goed in draf. Blijkbaar had de PRP wat langer nodig om z’n werk te doen. We maken dus staprondjes zolang als het gaat.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-25 07:46

Ijslanders <3 daar heb je mij al.

Leuk dat je dat mag doen en fijn dan Iwan nog goed loopt!

Wij hebben 4 november een second opinion. Ik hoop dan wel antwoorden te krijgen.
Laatst bijgewerkt door Cchanny op 09-10-25 07:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-25 07:51

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-25 08:12

Dat hoop ik ook voor jou CChany. Niet weten of enwat er aan de hand is, is zeker niet prettig.

Tja en IJslanders.. ben er stiekem wel een beetje verliefd op aan het worden.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-25 08:21

SjonnieZ schreef:
Dat hoop ik ook voor jou CChany. Niet weten of enwat er aan de hand is, is zeker niet prettig.

Tja en IJslanders.. ben er stiekem wel een beetje verliefd op aan het worden.

Ja, dan heb ik liever slecht nieuws.. Ook voor Veter wil ik graag weten wat er aan de hand is. Heeft hij pijn of niet?

Tsja.. die verliefdheid.. Ik kan alleen maar zeggen ik snap het helemaal *D

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-25 22:13

Wow het wordt hier komende maanden weinig gemend :') ik heb nieuwe sulky in bestelling staan voor nox...
Want de goede man van HCA is overleden en zijn bezig met spullen opmaken, dus dacht als ik het nu niet doe dan sla ik mijn later tegen mijn kop aan omdat het zulke fijne wagens zijn..

Dus aanvraag er uitgestuurd en dacht zet maar mijn sulky al vast te koop dan heb ik nog even tijd om te verkopen. Is hij eigelijk binnen een uur verkocht _O- en wordt hij maandag opgehaald als goed is