JoycexEnya schreef:action schijnt nu zoiets te hebben, maar niet echt met een horse track functie, maar die kan je misschien proberen
Oh! Weet je hoe die heet of hoe ik die kan vinden toevallig?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DWensink schreef:Met welke telefoon filmen jullie met de Pivo+?
Ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken. Met de telefoon die ik nu heb wil het via de app niet lekker lopen dus heb Pivo helaas nog maar 1x kunnen gebruiken. Dood zonde! Ik zoek een telefoon met een zo goed mogelijke camera. Liefste geen iPhone
maessie schreef:Klopt Britt!
Ik moet nog eens op zoeknaar een betere camera. Mijn samsung a52 is op afstand niet zo fijn als ik zou willen. Dichtbij wel prima.
Britt1 schreef:Ik ben ook benieuwd hoe de afstandsbediening van de Pivo werkt. Kwestie van in je zak en vanaf paard aan-en uitzetten?
darkadia schreef:Wel heb ik het idee dat dat wat meer vraagt van mijn telefoon batterij dan gewoon 30-40min filmen. Alleen het nabewerken als je er wat uit wil delen is meer werk.
Sanet schreef:darkadia schreef:Wel heb ik het idee dat dat wat meer vraagt van mijn telefoon batterij dan gewoon 30-40min filmen. Alleen het nabewerken als je er wat uit wil delen is meer werk.
Uiteraard vraagt het meer want er draait ook software op de achtergrond om te herkennen wat “paard” is. Wat de hele tijd moet bepalen of jij naar links of rechts gaat en dus moet draaien en of er ingezoomd moet worden etc. Dus dat vraagt zeker meer.
Nieuwere telefoons zullen dat beter kunnen verwerken.
Sanet schreef:darkadia schreef:Wel heb ik het idee dat dat wat meer vraagt van mijn telefoon batterij dan gewoon 30-40min filmen. Alleen het nabewerken als je er wat uit wil delen is meer werk.
Uiteraard vraagt het meer want er draait ook software op de achtergrond om te herkennen wat “paard” is. Wat de hele tijd moet bepalen of jij naar links of rechts gaat en dus moet draaien en of er ingezoomd moet worden etc. Dus dat vraagt zeker meer.
Nieuwere telefoons zullen dat beter kunnen verwerken.
darkadia schreef:Britt1 schreef:Ik ben ook benieuwd hoe de afstandsbediening van de Pivo werkt. Kwestie van in je zak en vanaf paard aan-en uitzetten?
Je moet wel even zorgen dat je afstandsbediening gekoppeld is. Anders doet ie het niet.
[ Afbeelding ]
Wel heb ik het idee dat dat wat meer vraagt van mijn telefoon batterij dan gewoon 30-40min filmen. Alleen het nabewerken als je er wat uit wil delen is meer werk.
joyce83 schreef:Ik ben hier ook in de twijfel voor het kopen van een pivo. Ik doe mee aan online cursus en dan zou het ook wel fijn zijn als ik gevolgd wordt. Hopelijk in toekomst ook online les... Maar nav de berichtjes hiervoor lijkt het mij dan wel verstandig om zeker te weten dat mijn telefoon het zou kunnen trekken.. Ik heb een Samsung S20FE heeft daar iemand ervaring mee?
Losse stukken filmen zal hij wel trekken, maar gaat dan om lessen van 30-45 minuten dat het ook wel handig zou zijn.