Ga geen cap/laarzen kopen voor een jasje die ik bijna niet draag haha. Denk dat ik gewoon met mijn zwargte laarzen en cap start!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pattyy_ schreef:ik ben op zoek naar tips!
mijn wedstrijdoutfit is op het moment zo:
zwart zadel
zwart hoofdstel met lakneusriem
zwarte laarzen
zwarte cap
witte broek, plastron en handschoenen
zwart jasje
en om het nog leuker te maken, een zwart paard
nu vind ik dit zo zwart/wit![]()
zelf zat ik te denken aan een grijs jasje met zwarte accenten of juist gekleurde accenten
heb bij Juuls al heeele mooie gezien maar die mag ik van mezelf qua prijs niet aanschaffen
zelf hou ik van sjieke en mooi aangesloten jasjes, wie weet er leuke jasjes of heeft misschien een andere leuke suggestie?
ambre schreef:Als je je eigen jasje nog mooi vindt zitten dan zijn er zat mensen die je jasje kunnen pimpen.
Denk aan een andere kleur kraag,zakjes en knopen.
Joolien schreef:rink schreef:Ik heb ook mooie paarse jasjes te koop! Het zijn mooie jasjes die chique ogen!
Jaaaa en ik blijf m gaaf vinden! Maar ik heb 2 paarden, 1 bruine met zwart tuig en 1 palomino met bruin tuig. Niet de ideale combinatie
Loetie84 schreef:viefdepief schreef:Hier vind je een betaalbare versie van het Spooks-rijjasje: http://www.hookseurope.com/product.aspx ... Order=DESC
Maar hier mist dan net die mooie bies ook langs de kraag die het spooks jasje zo mooi maakt! Wel een stukje beter betaalbaar
kamsel schreef:Joolien schreef:
Jaaaa en ik blijf m gaaf vinden! Maar ik heb 2 paarden, 1 bruine met zwart tuig en 1 palomino met bruin tuig. Niet de ideale combinatie
Volgens mij zou het bij die laatste heel mooi staan (of heb je roodbruin tuig?)