Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(er is in mijn vorige manege een keertje een paard over de bakrand gesprongen op mijn hoofd, klein gelukje: ik had mijn cap als enige op)
xXMayaXx schreef:Ik zie ook geen reden om zonder cap te rijden, behalve als je er geen hebt natuurlijk. Ik rij ook altijd met cap.
zou dat een beetje een laf excuus vinden. Magrathea schreef:xXMayaXx schreef:Ik zie ook geen reden om zonder cap te rijden, behalve als je er geen hebt natuurlijk. Ik rij ook altijd met cap.
Als je er geen hebt moet je er eentje kopenzou dat een beetje een laf excuus vinden.
De eigenares van mijn manege had het er laatst over dat ze zo'n hekel heeft aan haar cap. Maar het is verplicht bij ons en ze vindt dus dat ze zelf niet Sie regel kan gaan brekentopinstelling vind ik dat
amsterdam_30 schreef:Nooit zonder cap. Heb meerdere ongelukken gehad in het verleden die anders waren afgelopen als ik toen geen cap op had gehad.
Een daarvan was zelfs in de bak. Ook daar heb ik dus altijd een cap op.
Voor de zomer heb ik een lelijke paddestoel cap die lekker luchtig is.
Zonder cap vind ik onverantwoord, hoe goed je je brave paard ook kent.
Magrathea schreef:xXMayaXx schreef:Ik zie ook geen reden om zonder cap te rijden, behalve als je er geen hebt natuurlijk. Ik rij ook altijd met cap.
Als je er geen hebt moet je er eentje kopenzou dat een beetje een laf excuus vinden.
De eigenares van mijn manege had het er laatst over dat ze zo'n hekel heeft aan haar cap. Maar het is verplicht bij ons en ze vindt dus dat ze zelf niet Sie regel kan gaan brekentopinstelling vind ik dat