CoronaLime @ [RIJ-ITP] Stoute Sterre op concours!
Hier zijn trouwens de rest van de foto's voor de geinterreseerde

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaula schreef:Elco, ik denk niet dat dat spekrolletjes zijn, ik denk dat wat jij bedoeld gewoon afdruk van haar broek en de knopen zijn. Het trekken zit hem meer rond de borstpartij, wat nou eenmaal heel moeilijk is om goed te krijgen. Zeker met een smalle taille.
Kaula schreef:Klopt helemaal Mri.
Helemaal studentes van amfi, ik wil hiermee niet arrogant klinken, maar die zijn best gewild.
We worden ook flink gedrild, dus dat mag ook wel :p.
Dus ik hoop toch wel na mijn opleiding op een leuke baan, je moet alleen niet de nieuwe coco chanel willen worden.
Ik twijfelde eerst ook flink, maar ik vind het zo ontzettend leuk, ben toch blij dat ik het wel gekozen heb.
Nynke_Z schreef:CoronaLime, mooi jasje zeg! Goed gedaan, ziet er echt keurig uit hoor.
Beetje onbeleefd misschien hoor, maar heb je misschien nog een foto van de kraag met het biesje? Bij mij was die niet zo goed gelukt op mijn jasje, ik zou graag zien hoe het er bij jou uitziet
Kaula schreef:Dan heeft je oom vast op Artez gezeten?
Maar het kan ook best lastig zijn hoor,
Het hangt er gewoon echt vanaf of jij genoegen neemt met een baan bij een erg commercieel bedrijf of dat jij high fashion wilt.
Elco; mag ik zeggen dat ik dit behoorlijk onbeleefd vind. En buitendat voegt het niks toe aan dit topic, behalve een negatieve noot.
Mri schreef:Maar het kan wel iets subtieler Elco
het is natuurlijk wel internet, dus wat je typt kan op een hele andere manier overkomen dan dat je bedoeld
@ CoronaLime heb je toevellig nog een detail foto van het kraagje voor me?
Elco schreef:Mri schreef:Maar het kan wel iets subtieler Elco
het is natuurlijk wel internet, dus wat je typt kan op een hele andere manier overkomen dan dat je bedoeld
@ CoronaLime heb je toevellig nog een detail foto van het kraagje voor me?
Sjonge sjonge wat een heisa als er iemand eens de waarheid zegt..
stelletje hypocrieten..