Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lianne__ schreef:Super leuk jasje. Hoe ziet de achterkant eruit?
En hoe vallen de maten?
Django_Mette schreef:Ik ga maar eens opzoek naar Turquoise
Passionato schreef:Wat een leuke sportieve jasjes veulen84! Die blauwe met rode kraagje.....
Ik zal eens mijn armen en schouders opmeten, want de jasjes zijn altijd bij mijn taille te wijd, en de mouwen te kort (en vaak ook te krap op schouders). Het chimpansee effect;) .
Iedereen zegt altijd: jij bent slank, jij past alles! Grrr... niet dus![]()
Waardoor ik nu twee op maat gemaakte heb
De rijbroek vind ik ook mooi (mooie kleur grijs van het zitvlak, niet zo donker) alleen dat grijze streepje aan de zijkant vind ik niet mooi... jammer.
Suikermeisje: jasje past je mooi zeg!
Coberlina schreef:http://i1352.photobucket.com/albums/q641/Coberlina1/image.jpg1_zpsnbrzn41p.jpg
Hier mijn wedstrijdset. Wit - zwart en turquoise accenten.
Dekje is met turquoise rand, beugels van freejump en frontriemen van Schumacher.
Deed ook vaak bvb turquoise oorbellen in, en riem aan.
Ga hopelijk vanaf deze zomer, of na de zomer starten met mijn nieuwe paard. Maar weet nog niet of ik deze set aanhoud. De frontriem is echt van mijn oudste paard, en wil ik niet veranderen.
Heb voor mijn nieuwe een volledig zwart hoofdstel, dus kan veel kanten uit.
Beugels blijven, dus heb al gedacht aan turquoise jasje misschien, te combineren met ofwel zwarte cap en laarzen, of met blauwe cap en laarzen. Heb nog een tijdje om erover te denken
Edit, paard lijkt boos op de foto, was ze ookvandaar dat ze nu op pre pensioen is, e m'n geen wedstrijden meer hoeft te lopen. Niveau begon te moeilijk te worden en ze had er geen plezier meer in.
Coberlina schreef:http://i1352.photobucket.com/albums/q641/Coberlina1/image.jpg1_zpsnbrzn41p.jpg
Hier mijn wedstrijdset. Wit - zwart en turquoise accenten.
Dekje is met turquoise rand, beugels van freejump en frontriemen van Schumacher.
Deed ook vaak bvb turquoise oorbellen in, en riem aan.