Ik wil graag cobalt blauw voor het springen, maar dat valt nog niet mee. Heb nu die met witte randjes van Horka in het navy, denk dat die nog de beste optie is.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Capriootje schreef:Heel gaaf icm je tuig!![]()
Ik wil graag cobalt blauw voor het springen, maar dat valt nog niet mee. Heb nu die met witte randjes van Horka in het navy, denk dat die nog de beste optie is.
Alice13 schreef:http://www.bokt.nl/markt/ad/328285/onwi ... trijdjasje
Geen cobalt, maar zag er wel uit als een leuk jasje.
Zelf op zoek naar een blauw met rood accent jasje. liever geen softshel ik wil graag een prettig jasje voor de zomer, en vind ik softshel ook nog te warm. (denk ik)
Alice13 schreef:Ga ik even opzoeken! Bedankt v het mee denken
Edit:
Jasje gevonden op verschillende webshops prijs is wel mooi maar jasje valt me qua kleur tegen. Vind het op de foto's erg grijs! (Meer een staalblauwe kleur) en dan wil ik liever naar navy of kobalt. Zag ook geen rode opzet accentjes jammer genoeg.
_jara schreef:Weet iemand een witte rijbroek, betaalbaar, die niet doorschijnt? Ik kwam er namelijk achter, na een half jaar, dat mijn broek doorscheen.![]()
Snel mijn andere broek gepast maar helaas, het zelfde.. Ik ben laatst bij de ruitersportzaak geweest en heb 4 broeken gepast, van HH en kingsland maar ook die schenen allemaal door.