Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Damelza schreef:Bloodymary schreef:Overmorgen staan ze te zweten onder hun 0-gramsdekentjes en na het weekend kunnen de dikkere er weer op.
Van het weekend stonden ze hier overdag zelfs in de blote kont, was zulk heerlijk weer!
Damelza schreef:Zijn er hier ervaringen met Dunsberg? Het scheelt namelijk 40 euro en dat vind ik best wat, maar er zijn best wat negatieve reviews.
Ik zal vanavond nog even foto's maken met hoofd naar beneden. Maar had niet het idee dat de S echt ergens knelde. Krijg mijn arm ook nog ruim tussen de onderkant van haar nek en de hals.

mijn andere paard heeft gaatjes geknaagd in de oude dus die is de lappenmand in

) 
Het donkere waar je tegenaan kijkt is de onderste laag van de liner. prugelpiet schreef:[ Afbeelding ]
Ga ik dit nog kunnen repareren? En zo ja, hoe?![]()
Ik heb wel wat reparatiesets gezien op internet, maar die zijn allemaal bij lange na niet groot genoeg. De scheur is ruim 30cm en volledig door alle lagen van de deken.Het donkere waar je tegenaan kijkt is de onderste laag van de liner.
Hij is nog vrij nieuw, anders had ik gewoon direct een nieuwe gekocht.

bamisalami schreef:Hallo allemaal,
Zouden jullie eens met mij mee willen denken? Ik heb een 13-jarige erg brede pony. Geen papier, dus geen idee wat voor ras. Gewoon een leuk vlekje
Hij loopt 24/7 buiten en vooral nu het kouder wordt, wordt hij wat stijver. Dus krijgt hij een deken op. Vorig jaar de turnout big neck gehad (135-183) en nu een back on track regendeken van 195, omdat ik hem wilde ondersteunen met een therapiedeken. Maar ik denk dat die te strak heeft gezeten op zijn schoft, hij is daar nu zo boos en met de bucas is dat minder. Toch ben ik op zoek naar andere alternatieven. Hebben jullie suggesties voor een pony van ongeveer 151 hoog, maar erg breed gebouwd?
Even twee fotootjes, eentje van voren voor het idee hoe breed hij is en een stand foto.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Saaams schreef:Ik heb een fijne bucas deken nu voor mn paard. Past mooi.
Iemand ervaring met de bucas therapy liner of de gewone liners van bucas, bevallen die?
https://hypostore.nl/bucas-therapy-line ... soQAvD_BwE
Ik heb de gewone staldeken recuptex maar die is qua pasvorm niet fijn voor onderdeken.
De amigo therapy liner ga ik verkopen, past haar beroerd
Saaams schreef:Ik heb een fijne bucas deken nu voor mn paard. Past mooi.
Iemand ervaring met de bucas therapy liner of de gewone liners van bucas, bevallen die?
https://hypostore.nl/bucas-therapy-line ... soQAvD_BwE
Ik heb de gewone staldeken recuptex maar die is qua pasvorm niet fijn voor onderdeken.
De amigo therapy liner ga ik verkopen, past haar beroerd
Pandameisje schreef:Goedemorgen
Ik heb gisteren een Fries gekocht en nu vraag ik mij af welke deken goed op een brede Fries past dit is haar
[ Afbeelding ]