Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vera_pino schreef:Haha mirhe met Challenge gesprongen zekerIs bij mij ook wel de bedoeling dat ik ermee kan springen hoor maar was er nog niet van gekomen. Zie tegen die tijd dan wel hoe of wat anders houd ik m als dressuurbroek
[ Afbeelding ]
Het nieuwste setje van Plasta Lique: Plastron met bruine details (ook kraaltjes) en daarop een speldje met zwaluwtjes (van mijn overleden oma die droeg ze dagelijks, zo is mijn trouwste fan er toch altijd bij) en dekje is met bruin en glanzend crèmekleurig koord en aan andere kant mijn eigen logo.
Verder mijn CO hampton, Montar rijbroek, Lipica laarzen en Pikeur jasje (uit de premiumcollection 2008 geloof ik)
_Marinke_ schreef:Vera ik zat bij die foto echt te twijfelen of je nou champagne of wit had, nu zat ik ook te denken om die montar rijbroek aan te schaffen maar jij hebt dan dus de beige kleurige? Was zelf bang dat die te donker zou zijn maar dat is niet het geval dus?
_Marinke_ schreef:Vera ik zat bij die foto echt te twijfelen of je nou champagne of wit had, nu zat ik ook te denken om die montar rijbroek aan te schaffen maar jij hebt dan dus de beige kleurige? Was zelf bang dat die te donker zou zijn maar dat is niet het geval dus?