Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sintara schreef:xClaudiaaL"
[quote="SansaS schreef:Amigo hero is smaller dan bucas
Ik zou een lemieux proberen.
![]()
![]()
Had het idee dat de amigo lager sloot dan de bucas, maar kan goed zijn dat paard ook gewoon weer veel veranderd is
Lemieux ga ik eens naar kijken!
terwijl amigo met rechte sluitingen goed past
[/quote]Celebi schreef:86/131 is natuurlijk nagenoeg 85/130. Lijkt me dat je met die de beste kans hebt! De andere zal waarschijnlijk een stuk te lang zijn.
mavantos schreef:Narcissa schreef:
Dit lijkt mij heel mooi passen. Je deken moet niet te lang zijn, maar te kort is ook geen gezicht.
xHaithi schreef:Dat gedoe met dat een bil zou moeten uitsteken is in mijn ervaring gewoon niet waar. Een bil màg uitsteken, het móet niet. Ik heb dekens waarbij je bil ziet en dekens waarbij je geen bil ziet. Deze dekens zijn allemaal dezelfde maat. Een maat kleiner is gewoon echt veel te klein, een maat groter is dan weer een tent. Schuurplekken lijken hier veel meer samen te hangen met pasvorm en model, zoals Nouvel ook aanhaalt, dan met bil of geen bil.
xHaithi schreef:Dat gedoe met dat een bil zou moeten uitsteken is in mijn ervaring gewoon niet waar. Een bil màg uitsteken, het móet niet. Ik heb dekens waarbij je bil ziet en dekens waarbij je geen bil ziet. Deze dekens zijn allemaal dezelfde maat. Een maat kleiner is gewoon echt veel te klein, een maat groter is dan weer een tent. Schuurplekken lijken hier veel meer samen te hangen met pasvorm en model, zoals Nouvel ook aanhaalt, dan met bil of geen bil.
Sintara schreef:De paarden in de fotos dragen gewoon de nieuwe collectie van dat moment voor 5 minuten. Daarvoor hoeft een deken niet perfect te passen