Misschien dat hier iemand iets weet, voor bij mijn donkerblauwe spooks jasje ben ik opzoek naar een nieuwe rijbroek. Nu heb ik er 2 gezien die ik erg leuk vind alleen bij allebei zit er een, voor mij, groot nadeel aan. Ik wil namelijk het liefste een geheel witte broek met leren zitvlak en met iets van bling of iets geborduurd op de zakken.
Ik baal van mijn Montar... Bling gaat uit de kastjes en die puntjes van de kastjes hebben wat krasjes op de lepel van mijn zadel achtergelaten. Sloop de bling er dus maar af
Oh Mirthe ik heb m ook maar ik vind m geweldig. Op de domper na dat na de eerste keer gebruik het stiksel op mijn kont los was. En nee hij zit niet te strak. Dat heeft mama heel lief voor me gewoon even vast gestikt.
Hij zit heerlijk, zweet niet, geen irritatie bij mijn knieën en ook geen beschadigingen op mijn zadels. Heb er wel alleen nog maar mee gedressuurd.
Ik haal die kastjes er maar gewoon af en dan laat ik de rest van de pailletjes eerst wel zitten. Baal er wel van maar broeken hebben sws veel meer te lijden onder het springen. Met dressuur was er denk ik ook geen enkel probleem geweest. Misschien met een iets zuiniger springend paard al niet .
kamsel
Geplaatst: 02-02-15 21:27
vonneke schreef:
Mijn bruin geruite pikeur gaat op marktplaats. Kan er niet aan wennen.
Dus wie een bruin geruit jasje in maat 36 zoekt....
Dat wordt dus geen pas de deux in tweedjasjes op onze Negro's Vonneke...
Anoniem
Geplaatst: 02-02-15 21:41
Haha als we het binnenkort plannen!
Morgen foto's maken van het jasje
Getup
Geplaatst: 02-02-15 22:13
Lynnwossink: ben heel benieuwd naar jouw dekje! Denk er over, een dekje bij plastron unique te bestellen, met n donkerblauw randje er omheen en n bijpassende plastron. Vonneke: ook ik kijk telkens naar een bruin jasje, maar blijf erbij, dat ik mn blauwe jasje toch het mooieste vindt. Scheelt weer een aankoop
vera_pino
Geplaatst: 03-02-15 09:40
Haha mirhe met Challenge gesprongen zeker Is bij mij ook wel de bedoeling dat ik ermee kan springen hoor maar was er nog niet van gekomen. Zie tegen die tijd dan wel hoe of wat anders houd ik m als dressuurbroek
Het nieuwste setje van Plasta Lique: Plastron met bruine details (ook kraaltjes) en daarop een speldje met zwaluwtjes (van mijn overleden oma die droeg ze dagelijks, zo is mijn trouwste fan er toch altijd bij) en dekje is met bruin en glanzend crèmekleurig koord en aan andere kant mijn eigen logo.
Verder mijn CO hampton, Montar rijbroek, Lipica laarzen en Pikeur jasje (uit de premiumcollection 2008 geloof ik)
ik ben er al over aan het nadenken, wat ik voor setje kan gaan kopen voor op onze welsh A, valk Zo'm glanzend, crème kleurig koordje vindt ik ook wel erg mooi.
Ik vind die Montar broeken erg mooi, zag hem laatst ook in RL bij Mirthe, mooie broek en mooie stof ook. Ik wacht eerst even equitana af maar als ik daar niks leuks vind wordt het denk ik ook Montar.
Mooi Vera! Haha ja heb alleen Chall mee op concours de laatste tijd dus dan heeft m'n broek wat te verduren
Ik heb m'n blauwe jasje voor het eerst gewassen, vind dat zo eng met rijjasjes maar hij stonk echt te erg. Zit nu heel erg te twijfelen of ik m'n cap een andere kleur topping ga geven of toch croco-zwart houd. Of dat ik toch maar een Samshield shadowmatt erbij koop in het blauw.
Weet iemand hier een mooi wit dekje met rood/blauwe rand? Ik had deze gezien, vindt het wel gaaf past mooi bij mn jasje (rood) máár ik ben bang dat dit een beete té wordt in de dressuurring (zit overigens alleen aan de linkerzijde