Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

CinTwiZo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 01:02

Ik heb ze ook in bestelling. Ik heb echter het allernieuwste, zelfontworpen model van Drunen. Is een echte dressuurlaars met een rits aan de binnenvoorkant. Hebben dus géén veters, naadje op teen en leertje bovenaan. verder een extra harde buitenkant en soepele binnenkant. Ook de voet en zool zijn wat eleganter dan de 'normale'. Kost wat meer maar dan heb je ook wat :D

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 10:09

heb je foto?
CinTwiZo schreef:
Ik heb ze ook in bestelling. Ik heb echter het allernieuwste, zelfontworpen model van Drunen. Is een echte dressuurlaars met een rits aan de binnenvoorkant. Hebben dus géén veters, naadje op teen en leertje bovenaan. verder een extra harde buitenkant en soepele binnenkant. Ook de voet en zool zijn wat eleganter dan de 'normale'. Kost wat meer maar dan heb je ook wat :D

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 14:10

CinTwiZo schreef:

Daar ben ik heel erg benieuwd naar!!

rink

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 12:59

ik heb ook de niro's in de oxford kleur uitvoering. ze zitten nu al fantastisch en heb ze net 2 weken.. mijn zusje heeft ze ook al een aantal jaar en die zweert en ook bij, wij zijn dus blij!

Rambobo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 23:59

wie heeft de zwarte lakleren Ottaviano?
hoe zitten ze en blijft het lak mooi?
en uiteraard wat kosten ze? ;)

carien13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 19:04

Ik wil ook die zwart laklederen Ottaviano. Heb ze net een mail gestuurd wat de laarzen kosten.

xhipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-10 22:53

Ik heb sinds een half jaar ook die laarzen, en met inlopen helemaal geen last gehad en ze zitten heel erg fijn! Een sterke aanrader.

carien13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 13:53

Rambobo schreef:
wie heeft de zwarte lakleren Ottaviano?
hoe zitten ze en blijft het lak mooi?
en uiteraard wat kosten ze? ;)

ze zijn 459,50 ;) voor mij iets te duur

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 20:10

CinTwiZo schreef:

Die heb ik volgens mij ook besteld! (Zoals jij die omschrijft)
Heb jij ook boven aan de laars zon randje lak?
Afbeelding

IStruiwigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:17

Rozanne schreef:
CinTwiZo schreef:

Afbeelding

Deze heb ik ook! Indd met lakrandje bovenop, lakrand op de kuit en lak ritsbeschermer. Ook met houten zool! Super chique! Heb ze dinsdag opgehaald en gisteren voor het eerst mee gereden, alleen wat last van mijn hak door het drijven. Maar dat komt vanzelf goed, ben er mega blij mee!

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:19

LiSSy schreef:
ik heb die van mij toch al weer 3 jaar, gebruik ze ontzettend veel en ze zijn echt nog top

Verder blijven ze inderdaad prima, baal alleen zo van de garantie. Bij Petrie heb ik een paar jaar geleden écht super goede garantie gekregen, eerst een paar nieuwe en toen mijn geld terug. Was dat bij de Niro maar zo

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 13:03

ben nu bijna een jaar verder, maar ze beginnen nu goed te slijten al aan de binnenkant? zal ze van de week eens oppoestsen en kijken of het helpt.... anders ga ik denk toch ff bellen

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 13:05

Welke kleur heb je? Want daar heb ik geen last van. En waarschijnlijk gebruiken ze toch als smoesje dat dit bij het leer hoort.

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 13:09

de bruine ( tabacco ) ik had vanaf het begin er al problemen mee ( ook hier in het topic vermeld ) zijn dus terug gegaan naar de niro, hadden ze opnieuw geverft maar begint weer goed kaal te worden

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 13:13

Snel gaan voordat je jaar voorbij is!

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 13:16

ja dat zit ik dus ook te bedenken, heb ze op 5.2.2010 gekocht, dus ga ze vanaaf denk even schoonmaken en poetsen en kijken wat er dan uitkomt, is het nog niet om aan te zien dan ga ik terug.

Ben benieuwd of er nu inmiddels ook meerdere mensen hier last van hebben? weet dat door deze kleur de slijtage sneller kan gaan, maar omdat ik er al in het begin problemen mee had en we nu een jaar verder zijn dat het steeds erger wordt ( geen normale slijtage naar mijn idee )

doortje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 15:32

misschien is deze vraag al een keer beantwoordt in het topic.
maar heb het niet terug kunnen vinden.

Las dat er meerdere mensen de niro boots in italie besteld hebben, hoe en waar hebben jullie dit gedaan?
Als dat werkelijk zoveel scheelt vind ik dat zeker een optie.
hopelijk kan iemand mij hiermee verder helpen.

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 12:50

IStruiwigh schreef:
Deze heb ik ook! Indd met lakrandje bovenop, lakrand op de kuit en lak ritsbeschermer. Ook met houten zool! Super chique! Heb ze dinsdag opgehaald en gisteren voor het eerst mee gereden, alleen wat last van mijn hak door het drijven. Maar dat komt vanzelf goed, ben er mega blij mee!

Ik moet nog heel wat weken wachten op de laarzen, ik heb ze enkel met dat lakrandje bovenop en met een zwarte zool.
Heb je eigen foto's van de laarzen?

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 13:52

nou ik heb mn laarzen na lang wachten ook binnen.
hoorde dat ze een hele partij slecht leer hebben afgekeurd dus konden niks maken, en ik heb niet echt een standaard maat dus moesten zowiezo gemaakt worden.

maar ik ben zeer benieuwd, heb ze in huis wel ff aan gehad zodat leer al beetje kan werken en inzakken etc, ga er dinsdag voor het eerst mee rijden dus we zullen het meemaken.

heb er ook meteen een potje smeer in dezelfde kleur bij gekocht, misschien helpt dit om de kleur beter te houden.

cocktail

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 20:28

ow deze zijn wel erg mooi, mag ik vragen hoe duur deze waren?

Rozanne schreef:
CinTwiZo schreef:

Afbeelding

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 17:26

cocktail schreef:
ow deze zijn wel erg mooi, mag ik vragen hoe duur deze waren?

Geen idee, die van mij zijn maatwerk dus die prijs is heel anders.

pieteritus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 17:31

Die van mij beginnen aan de binnenkant nu ook erg te slijten en bij mij is van de week de veter aan 1 laars geknapt.
Dus die moeten morgen naar de schoenmaker om gefikst te worden, omdat ik van het weekend wedstrijd heb.

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 17:35

Ik heb nogal moeilijke maten, dus ben ik op zoek naar een maattabel van De Niro, maar ik kan hem niet vinden. Is die er wel een?

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 19:44

Ik ben voor je aan het zoeken maar het is niet te vinden!

nina444

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:13

Ik heb nu sinds een paar maanden donkerblauwe de niro's met veters voor en een rits achter.
Ze zitten echt heerlijk, ben er erg blij mee!
omdat ik moeilijke maten heb, zijn ze wel op maat gemaakt. Duurde even maar was zeker het wachten waard!