Ervaring maya delorez rijbroeken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

linsje27

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 19:17

Figo88 schreef:
Even een vraagje: weet iemand nog wat de korting was met Black Friday vorig jaar? Het jaar daarvoor was het op oa de compression maar 20% korting. Vorig jaar heb ik stom genoeg niet opgelet, maar dit jaar wil ik toch wel heel graag mijn eerste Maya Delorez rijlegging (de compression) kopen :j

Ik twijfel alleen erg over de maat en ik lees verschillende ervaringen in het topic. Ik heb normaal broekmaat 36/S, zowel van gewone broeken als van rijbroeken. Zouden jullie dan de compression in een maat S of XS nemen?

Ik zou dan een S nemen. Ik heb normaal 36, soms 34 en de S zit als gegoten! Heb eerder een XS gehad, maar die zat goed strak :')
De Performance heb ik toen ook in S gedaan, maar had ik achteraf beter XS kunnen doen

Stal_Fiore

Re: Ervaring maya delorez rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 20:56

Ik zou zeker een S nemen. Ze vallen mooi op maat.

De kortingen bij Maya vallen me altijd tegen.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 21:10

Van de compression zou ik S nemen. De performance valt inderdaad wat ruimer vind ik. Met black friday heb ik vorig jaar met 30% ingeslagen.

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-25 22:17

En ik zou zeker een XS nemen :')
Ik heb ook altijd een S (soms M) en van de compression een XS want de S zakte steeds iets naar beneden...

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:47

Ik heb ‘m in zowel maat XS als S en beide zitten prima. :D

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:21

Ik heb een S van de compression en XS van de function (wat ook S zou mogen zijn denk ik voor heel warme dagen, maar beide passen) en XS van de performance (die in S echt afzakt.
Ik heb normaal 36-38

Bedenk me nu trouwens dat mijn compression in de winten wel een beetje naar beneden zakt. Lastig lastig.
Dus eigenlijk zou ik voor koud droog weer een XS compression moeten hebben en boven de 25 graden (en gedurende bepaalde tijd van de maand) een S function :')

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:58

Ik draag maat M, bij eigenlijk al mn rijleggings. Dus van de compression ook. Die zit vrij strak in vergelijking met andere merken of in vergelijking met de function. Toch heeft ie ook de neiging wat af te zakken. Maar een maat kleiner past echt niet.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:08

Ik zou een S nemen vor de compression.
Een XS gaat vast passen; maar denk niet dat dat nog comfi zit.
Van de performance dan indd wel weer een XS

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:03

Bedankt voor alle reacties! :j
Dan ga ik toch voor een maat S. En mocht ik toch nog een performance willen, dan neem ik die inderdaad in XS.
En hopelijk is het deze BF dan weer 30% korting *\o/*