Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Misterylady schreef:Ik heb korte onderbenen maar dan kan ik ze desnoods wel een stukje omslaan, als ze maar helemaal over m'n kuiten passen. Volgens mij zit ik op 45/46 met rijbroek. Dus dat zou dan moeten passen.
_Arwen_ schreef:Toch nog even een tipje (ik hoop dat het mag ook al heb ik geen maatje meer) van een vriendin met een maatje meer:
- goed passend zadel, zit beter en staat beter
- chaps en schoenen ipv laarzen, zorg dat ze goed hoog zijn, dan lijken je benen langer
- Trui of jasje dat over je kont valt
- Accent op je mooie kanten (bv bovenbenen of taille ofzo)
- Getailleerde kleding
- Lachen
Shalot schreef:Ik met wat maatje meer ben het op 1 punt niet met je eens. En dat is - chaps en schoenen ipv laarzen, zorg dat ze goed hoog zijn, dan lijken je benen langer
zo en zo heb je met een maatje meer vaak maatwerk. Je moet neit te hoge laarzen heb dan zit je ongemakkelijk. Je moet laarzen hebben die speciaal voor jou zijn gemaakt. Ik krijg altijd complimentjes over mijn Petrie laarzen en combinatie met paard op het wedstrijden enzo_Arwen_ schreef:Toch nog even een tipje (ik hoop dat het mag ook al heb ik geen maatje meer) van een vriendin met een maatje meer:
- goed passend zadel, zit beter en staat beter
- chaps en schoenen ipv laarzen, zorg dat ze goed hoog zijn, dan lijken je benen langer
- Trui of jasje dat over je kont valt
- Accent op je mooie kanten (bv bovenbenen of taille ofzo)
- Getailleerde kleding
- Lachen