Renecc1994 heb jij een Harry Horse jasje aan die je aangepast hebt ?
rebecc1994
Geplaatst: 15-01-15 12:45
panache schreef:
Renecc1994 heb jij een Harry Horse jasje aan die je aangepast hebt ?
Ja, het is het St. Tropez jasje van Harry's Horse en die zwarte accenten heeft mijn oma er voor me op gemaakt
Anoniem
Geplaatst: 15-01-15 12:51
x_Lys schreef:
Ik vind je jasje ook heel mooi! Is er ook zoiets in het zwart ?
Als je het tegen mij hebt, ik heb geen idee heb hem via MP.
cindybijl
Geplaatst: 15-01-15 18:59
Yvank_:
cindybijl schreef:
Wat een gave plastron Yvank, waar heb je die vandaan? Heel mooi jasje, ben benieuwd naar het jullie hele outfit.
Lithya
Geplaatst: 15-01-15 19:03
Al kunnen kiezen Odieta?
liespr
Geplaatst: 16-01-15 11:20
Dit ben ik met Violet! Jasje is gemaakt door mijn zus. Helaas alleen foto's van inrijden. Verder bestaande uit: lichtblauwe plastron speld, hv polo bruin showshirt, animo rijbroek, harrys horse cap, kieffer chaps, ariat jodhpurs. Soms rij ik met donkerbruin dekje en soms met gewoon een witte. En zoals jullie zien heb ik zwart tuig voor Vi
Odieta
Geplaatst: 16-01-15 22:39
Hallo meiden..
Nou mijn eigen sponsor set is af !! ben heel tevreden.. Was wel even wat werk..
Ik vind de 1ste plastron ook het mooiste passen Odieta!
Mooi gossa!Bij de masters geweest? Zie dat je zonder sperriem rijdt,dit is officieel niet toegestaan wanneer het lusje aan de neusriem zit. Dan wordt het gezien als onvolledig harnachement.
Pffff,ze passen ook alles maar aan en je moet het zelf uitzoeken. Vroeger kreeg je gewoon de reglementwijzigingen toegezonden! Ik vind het zelf niet mooi,dan liever zonder lusje.
Mij te opzichtig rink,die muts. Jasje staat wel erg mooi bij jullie!
Tegenwoordig mag het dus inderdaad wel met lusje waar ik heel blij mee ben want nergens kan ik fijne neusriemen vinden met 2 kanten verstelbaar en dan van BR, want zonder lusje is wel mooier
Anoniem
Geplaatst: 17-01-15 00:13
ambre schreef:
Draag jij hem nu dan?Ik heb hem niet aangehad,mij is hij veel te warm. Dan loop ik paars aan!
Haha ja. Sinds november. Heb er een mouwloos shirtje onder van Kingsland. Dan is het goed te doen.
Ben er super blij mee.
Pikeur idd Rink.
Anoniem
Geplaatst: 17-01-15 00:14
gossa4ever schreef:
Klopt! Dit was bij masters!
Tegenwoordig mag het dus inderdaad wel met lusje waar ik heel blij mee ben want nergens kan ik fijne neusriemen vinden met 2 kanten verstelbaar en dan van BR, want zonder lusje is wel mooier