Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
felicity schreef:Ik rij iedere dag vanuit het werk gelijk door naar stal met de scooter. Voor mij is het daarom niet handig om alles thuis te hebben liggen.
Ik sta gelukkig niet op een pensionstal en er is ruimte zat.
Haf_Woezel schreef:Ok update..
[ Afbeelding ]
Dit bedoelde ik
Maar ik heb net iets ondenkt![]()
Je hebt de : AMIGO BRAVO 1200D XL TURNOUT
Deze heb ik blijkbaar nu gekocht
En deze (had ik eerst in blauw)
AMIGO BRAVO 12 XL ORIGINAL TURNOUT LITE 0G.
Nu weet ik niet goed wat het verschil is
Junior2019 schreef:
Nouvel schreef:Mijn bucas irish lekte ook op de zijnaad bij veel en harde regen. Ik heb dat toen naar de paardendrogist gestuurd waar ik ‘m had gekocht en die hebben het doorgestuurd naar Bucas.
Als antwoord kreeg ik toen dat de naden inderdaad wat water door kunnen laten en ik kreeg er toen een fles spray voor om de naden in te sprayen.
different1 schreef:Bij Bucas loopt de voering ook niet door tot onderaan, wat bij overige dekens wel is toch?
Waardoor je een extra naad in de deken hebt.
De onderste rand van bucas is alleen het waterdichte deel, althans bij mijn Irish is dat zo.
Junior2019 schreef:Nouvel schreef:Mijn bucas irish lekte ook op de zijnaad bij veel en harde regen. Ik heb dat toen naar de paardendrogist gestuurd waar ik ‘m had gekocht en die hebben het doorgestuurd naar Bucas.
Als antwoord kreeg ik toen dat de naden inderdaad wat water door kunnen laten en ik kreeg er toen een fles spray voor om de naden in te sprayen.
Dat werkte?
Haf_Woezel schreef:Weet iemand het volgende..
Ik heb pas een amigo bravo gekocht en ik heb gemerkt dat er een extra sluiting is toegevoegd.
Dus je hebt de verticale velcro plakker en de 2 V- sluitingen maar nu hebben ze kleine horizontale velcro sluiting toegevoegd - hoogst aangenaam vind ik![]()
(Helaas geen foto)
Nu vraag ik me af.. heeft iemand weet of dit ook bij de “ nieuwe” Amigo bravo XL is?
Waarom mijn vraag.. mijn tank van een haflinger lijkt zelfs met de XL op het maximum te zitten.. elke dag kom ik toe en lijkt de de velcro half open “getrokken” te zijn.. dus een beetje alsof het uit zn voegen is getrokken..
Dit zou wel oplossen als er daar ook een horizontale plakker wordt toegevoegd
Ook heb ik het gevoel dat de XL dekens een beetje kleiner leek dan de voorgaande.
In 2022 had ik de blauwe met gele biest die groot viel. En nu heb ik sinds januari dit jaar ene die zwart is en heb ik het idee dat die kleiner valt.. zijn qua maat effectief hetzelfde..
(Of hij is écht veel en veel dikker geworden).
office schreef:Haf_Woezel schreef:Weet iemand het volgende..
Ik heb pas een amigo bravo gekocht en ik heb gemerkt dat er een extra sluiting is toegevoegd.
Dus je hebt de verticale velcro plakker en de 2 V- sluitingen maar nu hebben ze kleine horizontale velcro sluiting toegevoegd - hoogst aangenaam vind ik![]()
(Helaas geen foto)
Nu vraag ik me af.. heeft iemand weet of dit ook bij de “ nieuwe” Amigo bravo XL is?
Waarom mijn vraag.. mijn tank van een haflinger lijkt zelfs met de XL op het maximum te zitten.. elke dag kom ik toe en lijkt de de velcro half open “getrokken” te zijn.. dus een beetje alsof het uit zn voegen is getrokken..
Dit zou wel oplossen als er daar ook een horizontale plakker wordt toegevoegd
Ook heb ik het gevoel dat de XL dekens een beetje kleiner leek dan de voorgaande.
In 2022 had ik de blauwe met gele biest die groot viel. En nu heb ik sinds januari dit jaar ene die zwart is en heb ik het idee dat die kleiner valt.. zijn qua maat effectief hetzelfde..
(Of hij is écht veel en veel dikker geworden).
Wat hier hielp is het bilkoord iets langer zetten dan komt er wat minder druk op de borst.(En de voor sluiting een tikje strakker ).
Damelza schreef:Zijn er al ervaringen met de ionic liner? En de eco?
, de verkrampte spier aan de zijkant van haar bil is inmiddels ook al gladder en soepeler en zelfs haar hals wat echt een groot probleempunt is was na 1 dag zichtbaar verbeterd.