Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vulwatin schreef:Wat 'n tof spul komt hier voorbij zeg!![]()
Ik hoop dat iemand mij kan helpen in m'n zoektocht;
Ik ben op zoek naar een merk of type rij jasje met een langere lengte maat voor mijn armen en bredere schouders.
Grotendeels sluiten de meeste maten 38/M mooi om m'n lijf, maar dan kom ik zeker 10 á 15 centimeter te kort bij mijn armen, zoals bij een hoogwater broek.
Een jasje op maat laten maken kan natuurlijk ook maar dat bewaar ik graag als laatste optie (Rib uit m'n lijf)
Enphalu schreef:Wat vinden jullie van donkerbruin tuig, zwarte cap en laarzen (in de laarzen zit ook bruin) met een donkerblauw jasje met rode afwerkingen?
Ik heb namelijk een mooi jasje gevonden, maar ik twijfel of het wel mooi is bij elkaar![]()
Het is dit jasje:
[ [url=m/SuuiuO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb een wit dekje, maar ik kan evt. ook een rood dekje pakken met een donkerblauw biesje.
Vulwatin schreef:Wat 'n tof spul komt hier voorbij zeg!![]()
Ik hoop dat iemand mij kan helpen in m'n zoektocht;
Ik ben op zoek naar een merk of type rij jasje met een langere lengte maat voor mijn armen en bredere schouders.
Grotendeels sluiten de meeste maten 38/M mooi om m'n lijf, maar dan kom ik zeker 10 á 15 centimeter te kort bij mijn armen, zoals bij een hoogwater broek.
Een jasje op maat laten maken kan natuurlijk ook maar dat bewaar ik graag als laatste optie (Rib uit m'n lijf)