[HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_jara

Re: [HK] Bijzondere / Aparte wedstrijdtenues?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 12:53

Wat vinden jullie van een blauw jasje met zwarte cap en zwarte rijlaarzen? Ik twijfel of het kan namelijk maar om nou nieuwe laarzen en/of een nieuwe cap aan te schaffen...

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 13:54

Als je boordje van je jasje zwart is, vind ik het heel netjes staan. Zelf ook zo jaren gereden.

Montecito

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 18:14

Al een tijd niet meer actief geweest op bokt! Nu weer aanwezig :D Moet nog steeds mijn sets erop zetten zal ik binnenkort doen. Heb een vraag mbt een pikeur rijjasje, maat 88 weten jullie wat dat precies is in damesmaten? Lengte nog wat?

Blauw met zwarte cap kan prima. Heb zelf een blauwe cap maar wel zwarte laarzen... Staat erg netjes!

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 18:22

Maat 44 maar dan lengtemaat.

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-14 19:03

_jara schreef:
Wat vinden jullie van een blauw jasje met zwarte cap en zwarte rijlaarzen? Ik twijfel of het kan namelijk maar om nou nieuwe laarzen en/of een nieuwe cap aan te schaffen...

Kan prima, ik rij ook vaak in deze set.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-14 20:38

vanmiddag nieuw zwart bling bling wedstrijdshirt gekocht die bij al mijn sets passen :)

Hopen dat het morgen of overmorgen niet te donker weer is zodat ik wat fotos kan maken met fatsoenlijk licht :)

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 00:13

tamaramt schreef:
vanmiddag nieuw zwart bling bling wedstrijdshirt gekocht die bij al mijn sets passen :)

Hopen dat het morgen of overmorgen niet te donker weer is zodat ik wat fotos kan maken met fatsoenlijk licht :)

waar heb jij je wedstrijdshirt gekocht? kan nergens mooie vinden..

Moratoetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 11:44

Als ik straks met mijn bruine merrie ga starten wil ik over op een ander wedstrijdtenue.

Met mijn schimmel startte ik met een zilver grijs jasje met zwarte accenten, zwarte laarzen, witte broek, grijze cap en zwart tuig.

Voor de bruine heb ik het volgende in gedachte, heb nog niet alles bij elkaar:
- zwart/bruin rijjasje (die heb ik al hangen :D )
Afbeelding
- witte rijbroek met bruin zitvlak (heb een ruitersport gevonden, waar je die kan bestellen :o )
- bruine rijlaarzen (Petrie Coventry Contrast)
Afbeelding
- bruine cap (BR zenith)
Afbeelding
- wit dekje met bruine rand
- bruin tuig

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 12:30

Debbels schreef:
tamaramt schreef:

waar heb jij je wedstrijdshirt gekocht? kan nergens mooie vinden..

Ik heb ook maanden lang stad en land afgezocht en uiteindelijk heeft een bokker mij gewezen op de qhp shine.
En deze verkochten ze bij een ruitersportzaak waar ik vaak kom : cvs ruitersport. Ze hebben ook een webshop en nu zelfs 25% korting op de gehele collectie :)

Ze vallen wel klein uit.

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 13:49

Heeft iemand tips voor een mooie zwarte cap? :)

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 14:26

Wat is je budget?

Heel mooi Moratoetje! Die laarzen wil ik ooit ook nog <3

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 14:34

Tot ongeveer 120

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 14:41

Naomi_Haffie schreef:
Heeft iemand tips voor een mooie zwarte cap? :)

Samshield :D edit: die ga je niet voor die prijs vinden, sorry.

Ik heb ook lang gezocht naar een nieuw wedstrijdshirt maar niets beviel. Waren toen in de Divoza en toen kwam m'n moeder ineens met een Kingsland aan zetten. Zie nu tijdens het Googlen op een plaatje dat het een mannen shirt is :') hij zit heerlijk http://www.hetgareel.nl/product/details ... ens-152411

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 16:12

Mooie set Jolanda! Die Petrie laarzen heb je van mij toen ook gepast, waren precies dezelfde. Ze zaten alleen niet lekker. Maar ik ben een zeur wat laarzen betreft :P

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 16:15

Ik twijfel over het volgende. Op mijn gitzwarte pony (met wit blesje) wil ik het blauw starten met zilver accenten en zwart tuig.
Nou wil ik een oornetje laten maken, maar wat is mooier? Een donkerblauwe die bij de wedstrijdset past? Of een zwarte, omdat mijn pony ook zwart is en daardoor het oornetje misschien minder opvalt en wat subtieler is?

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 16:17

Ik zou zwart kiezen.

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 16:28

Ik zou voor zwart met zilver gaan dan Chantal. Vind het nooit mooi als het oornetje een andere kleur heeft.

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 16:30

_coquette_ schreef:
Ik zou voor zwart met zilver gaan dan Chantal. Vind het nooit mooi als het oornetje een andere kleur heeft.

Hoe bedoel je een andere kleur? Als het oornetje donkerblauw is zou het bijpassend zijn met mijn rijjasje, cap en blauwe bies op het dekje. Maar zwart is mooier egaal op een zwart hoofd natuurlijk. :)

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 16:31

_tarja_ schreef:
_coquette_ schreef:

Hoe bedoel je een andere kleur? Als het oornetje donkerblauw is zou het bijpassend zijn met mijn rijjasje, cap en blauwe bies op het dekje. Maar zwart is mooier egaal op een zwart hoofd natuurlijk. :)

Oh een andere kleur als het paard! :)

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 16:35

_coquette_ schreef:
_coquette_ schreef:

Oh een andere kleur als het paard! :)[/quote]

Ohh nou snap ik het :o? hahaha

Moratoetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 16:38

Inderdaad voor zwart gaan Chantal, dat leidt minder af ;)
Helaas waren jouw laarzen voor mij te kort, ik heb ook van die lange poten :D

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-14 16:40

Moratoetje schreef:
Inderdaad voor zwart gaan Chantal, dat leidt minder af ;)
Helaas waren jouw laarzen voor mij te kort, ik heb ook van die lange poten :D

Wie weet bij de EJ morgen :D

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 08:57

Ik heb eindelijk tijd gehad om mijn 6 wedstrijdsetjes op de foto te zetten :)

Van links naar rechts:

Zwart wedstrijdjasje imperial riding(te combineren met zwarte derby polorijlaarzen met lakdetails of zwarte derby goldjumpers)

bruin(gecustomized met zwart en bling bling kroonknopen)bruin Harry horse wedstrijdjasje (te combineren met bruine derby softjumpers, zwarte lak lipica polorijlaarzen met bruine piping of derby polorijlaarzen met lakdetails)

blauw kingsland wedstrijdjasje (combineren met zwarte derby polorijlaarzen met lakdetails of zwarte derby goldjumpers of cognac derby rijlaarzen)

Zwart met grijze details wedstrijdjasje van horse pilot (te combineren met zwarte derby polorijlaarzen met lakdetails of zwarte derby goldjumpers)

zwart met blauwe details en blingbling knopen wedstrijdjasje van horse pilot ( te combineren met zwarte derby polorijlaarzen met lakdetails of zwarte derby goldjumpers)

iets langer zwart wedstrijdjasje van Horka (te combineren met zwarte derby polorijlaarzen met lakdetails of zwarte derby goldjumpers of cognac rijlaarzen)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarbij heb ik dan weer 3 witte rijbroeken: 1 van ned horse met blingbling, 1 van nedhorze zonder blingbling, 1 van kingsland met zwart en bling

4 wedstrijdshirts( 1 x zwart en 3 x wit: mouwloos, korte mouw en lange mouw)

Zwarte harry horse blingbling cap

bruin/beige casco cap

plastron zwart / wit/ zilver plasta lique(kan bij alle jasjes)
plastron zwart/bruin/kroon(voor bij bruin/zwart jasje)
plastron blauw/zilver voor bij alle jasjes met blauw)

Overal heb ik ook weer bijpassende hoofdstellen bij: bruin, zwart mat, zwart lak etc etc

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 20:37

tamaramt schreef:
Ik heb eindelijk tijd gehad om mijn 6 wedstrijdsetjes op de foto te zetten :)

Van links naar rechts:

Zwart wedstrijdjasje imperial riding(te combineren met zwarte derby polorijlaarzen met lakdetails of zwarte derby goldjumpers)

bruin(gecustomized met zwart en bling bling kroonknopen)bruin Harry horse wedstrijdjasje (te combineren met bruine derby softjumpers, zwarte lak lipica polorijlaarzen met bruine piping of derby polorijlaarzen met lakdetails)

blauw kingsland wedstrijdjasje (combineren met zwarte derby polorijlaarzen met lakdetails of zwarte derby goldjumpers of cognac derby rijlaarzen)

Zwart met grijze details wedstrijdjasje van horse pilot (te combineren met zwarte derby polorijlaarzen met lakdetails of zwarte derby goldjumpers)

zwart met blauwe details en blingbling knopen wedstrijdjasje van horse pilot ( te combineren met zwarte derby polorijlaarzen met lakdetails of zwarte derby goldjumpers)

iets langer zwart wedstrijdjasje van Horka (te combineren met zwarte derby polorijlaarzen met lakdetails of zwarte derby goldjumpers of cognac rijlaarzen)

[ [url=m/M1UUWL.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/mm6OF5.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/LGiWTR.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/TSjozM.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/WsoyOf.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/8QCQ2R.jpg]Afbeelding[/url] ]

Daarbij heb ik dan weer 3 witte rijbroeken: 1 van ned horse met blingbling, 1 van nedhorze zonder blingbling, 1 van kingsland met zwart en bling

4 wedstrijdshirts( 1 x zwart en 3 x wit: mouwloos, korte mouw en lange mouw)

Zwarte harry horse blingbling cap

bruin/beige casco cap

plastron zwart / wit/ zilver plasta lique(kan bij alle jasjes)
plastron zwart/bruin/kroon(voor bij bruin/zwart jasje)
plastron blauw/zilver voor bij alle jasjes met blauw)

Overal heb ik ook weer bijpassende hoofdstellen bij: bruin, zwart mat, zwart lak etc etc

Om jaloers op te worden <3

Enphalu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-14 21:10

Wat vinden jullie van donkerbruin tuig, zwarte cap en laarzen (in de laarzen zit ook bruin) met een donkerblauw jasje met rode afwerkingen?
Ik heb namelijk een mooi jasje gevonden, maar ik twijfel of het wel mooi is bij elkaar :o

Het is dit jasje:
Afbeelding

Ik heb een wit dekje, maar ik kan evt. ook een rood dekje pakken met een donkerblauw biesje.