Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Debbels schreef:tamaramt schreef:vanmiddag nieuw zwart bling bling wedstrijdshirt gekocht die bij al mijn sets passen
Hopen dat het morgen of overmorgen niet te donker weer is zodat ik wat fotos kan maken met fatsoenlijk licht
waar heb jij je wedstrijdshirt gekocht? kan nergens mooie vinden..
Naomi_Haffie schreef:Heeft iemand tips voor een mooie zwarte cap?
_coquette_ schreef:Ik zou voor zwart met zilver gaan dan Chantal. Vind het nooit mooi als het oornetje een andere kleur heeft.
_tarja_ schreef:_coquette_ schreef:Ik zou voor zwart met zilver gaan dan Chantal. Vind het nooit mooi als het oornetje een andere kleur heeft.
Hoe bedoel je een andere kleur? Als het oornetje donkerblauw is zou het bijpassend zijn met mijn rijjasje, cap en blauwe bies op het dekje. Maar zwart is mooier egaal op een zwart hoofd natuurlijk.
_coquette_ schreef:_coquette_ schreef:Ik zou voor zwart met zilver gaan dan Chantal. Vind het nooit mooi als het oornetje een andere kleur heeft.
Hoe bedoel je een andere kleur? Als het oornetje donkerblauw is zou het bijpassend zijn met mijn rijjasje, cap en blauwe bies op het dekje. Maar zwart is mooier egaal op een zwart hoofd natuurlijk.
tamaramt schreef:Ik heb eindelijk tijd gehad om mijn 6 wedstrijdsetjes op de foto te zetten
Van links naar rechts:
Zwart wedstrijdjasje imperial riding(te combineren met zwarte derby polorijlaarzen met lakdetails of zwarte derby goldjumpers)
bruin(gecustomized met zwart en bling bling kroonknopen)bruin Harry horse wedstrijdjasje (te combineren met bruine derby softjumpers, zwarte lak lipica polorijlaarzen met bruine piping of derby polorijlaarzen met lakdetails)
blauw kingsland wedstrijdjasje (combineren met zwarte derby polorijlaarzen met lakdetails of zwarte derby goldjumpers of cognac derby rijlaarzen)
Zwart met grijze details wedstrijdjasje van horse pilot (te combineren met zwarte derby polorijlaarzen met lakdetails of zwarte derby goldjumpers)
zwart met blauwe details en blingbling knopen wedstrijdjasje van horse pilot ( te combineren met zwarte derby polorijlaarzen met lakdetails of zwarte derby goldjumpers)
iets langer zwart wedstrijdjasje van Horka (te combineren met zwarte derby polorijlaarzen met lakdetails of zwarte derby goldjumpers of cognac rijlaarzen)
[ [url=m/M1UUWL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mm6OF5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LGiWTR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TSjozM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WsoyOf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8QCQ2R.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daarbij heb ik dan weer 3 witte rijbroeken: 1 van ned horse met blingbling, 1 van nedhorze zonder blingbling, 1 van kingsland met zwart en bling
4 wedstrijdshirts( 1 x zwart en 3 x wit: mouwloos, korte mouw en lange mouw)
Zwarte harry horse blingbling cap
bruin/beige casco cap
plastron zwart / wit/ zilver plasta lique(kan bij alle jasjes)
plastron zwart/bruin/kroon(voor bij bruin/zwart jasje)
plastron blauw/zilver voor bij alle jasjes met blauw)
Overal heb ik ook weer bijpassende hoofdstellen bij: bruin, zwart mat, zwart lak etc etc