Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
goriginal schreef:Hallo,
Weet iemand hier of het Spooks rijjasje een beetje kan uitrekken zegmaar? Ik wil dit jasje heel graag en S zit mij precies goed maar omdat ik nog niet helemaal uitgegroeid ben weet ik nog niet of mijn voorgevel nog veel groeit. En als dat wel zo is kan hij dan nog wat meerekken zonder dat het storend zit? Maat M heb ik ook gepast maar dat vond ik niet lekker zitten.
goriginal schreef:Hallo,
Weet iemand hier of het Spooks rijjasje een beetje kan uitrekken zegmaar? Ik wil dit jasje heel graag en S zit mij precies goed maar omdat ik nog niet helemaal uitgegroeid ben weet ik nog niet of mijn voorgevel nog veel groeit. En als dat wel zo is kan hij dan nog wat meerekken zonder dat het storend zit? Maat M heb ik ook gepast maar dat vond ik niet lekker zitten.
Priscilla_90 schreef:Even een binnen valler
Kan iemand mij helpen of deze adverteerder te vertrouwen is op mp
het gaat om een cap voor meer info graag een pb.
ilovenutella schreef:Priscilla_90 schreef:Even een binnen valler
Kan iemand mij helpen of deze adverteerder te vertrouwen is op mp
het gaat om een cap voor meer info graag een pb.
ik zou idd niet zomaar een cap op mp kopen, je weet maar nooit wat er mee is gebeurd
_Lot_ schreef:goriginal schreef:Hallo,
Ik zie in je profiel dat je 18 bent, op basis daarvan zou ik zelf voor een S gaan. Het groeien zal wel meevallen..