Ervaring maya delorez rijbroeken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Keizerinnnn

Re: Ervaring maya delorez rijbroeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 15:32

Aah dat is jammer, ik heb deze ook gehad, maar uiteindelijk geruild omdat ik meer leef in de compressies haha.

Heb met BF korting de cargo broek besteld in het groen. Maat s gedaan aangezien ik van de performance en de compressie ook s heb. Kleur was echt mooi, mooie stof ook. Maar helaas echt te strak. De zakken op bovenbeen stonden echt op spanning en bij bewegen in de broek leek ik net een rollade :') .

Mag hem gelukkig kosteloos ruilen voor een maat M dus hij ligt naast me op werk zodat ik hem zo kan inleveren bij een pakketpunt.

Ben er ook uit dat ik mijn performance leggings zo goed als nieuwe ga verkopen. Draag hem gewoon echt te weinig wat zonde is.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 17:38

Ik woon echt in de compressions. Maar helaas heb ik bij mijn beide broeken (1 gekocht in november vorig jaar en 1 dit voorjaar) nu een gat zitten in de stof. Voor dat geld zou dat niet mogen.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 19:55

Ik vond de broek ook niet fijn. Heb hem destijds ook teruggestuurd.

De compression is echt m’n favo. Helaas had ik wel bij de beige kleur dat hij na 1 keer gebruiken al aan het pillen was. Bij de andere kleuren geen last van.
Mocht hem terug sturen en kreeg mn geld terug.

sspinoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 00:03

Ja lastig die pasvormen!
De function leggings vind ik heerlijk zitten, voel je gewoon niet dat je ze aan hebt. De mijne gaat al 3,5 jaar mee en het is bijna de enige broek die ik draag. Heel jammer dat ze dus geen beige function legging hebben want dan had ik zonder twijfel deze genomen!

Ik heb toen jaren terug ook de performance gepast, heel mooi maar die zakte af en de achterbroekzakken en het kruis voelde je te hard zitten. Daarom nooit de andere durven bestellen tot nu. Helaas :+

Hoe valt de compression ten opzichte van de performance en de classic? Want deze 2 paste me dus niet goed. Is dit gewoon een iets strakkere variant of is het echt een ander model?

sspinoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 00:11

Keizerinnnn schreef:
Aah dat is jammer, ik heb deze ook gehad, maar uiteindelijk geruild omdat ik meer leef in de compressies haha.

Heb met BF korting de cargo broek besteld in het groen. Maat s gedaan aangezien ik van de performance en de compressie ook s heb. Kleur was echt mooi, mooie stof ook. Maar helaas echt te strak. De zakken op bovenbeen stonden echt op spanning en bij bewegen in de broek leek ik net een rollade :') .

Mag hem gelukkig kosteloos ruilen voor een maat M dus hij ligt naast me op werk zodat ik hem zo kan inleveren bij een pakketpunt.

Ben er ook uit dat ik mijn performance leggings zo goed als nieuwe ga verkopen. Draag hem gewoon echt te weinig wat zonde is.

Ja die strakke rijbroeken zijn confronterend om te zien, ken het maar al te goed het rollade gevoel :')
Daarom dat ik nu nieuwe koop want in al die jaren zijn er 10 kilo’s bij gekomen en barst ik er bijna uit :=
Behalve de function legging, die blijft heerlijk passen. Al is hij in al die jaren wel uitgetrokken want de nieuwe die ik besteld heb in een maat S, is kleiner dan mijn oude in maat XS.

Kan je inderdaad beter terugsturen/verkopen wat er anders toch maar in de kast blijft liggen omdat je naar een comfortabele broek grijpt

sspinoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 00:13

N0a schreef:
Ik woon echt in de compressions. Maar helaas heb ik bij mijn beide broeken (1 gekocht in november vorig jaar en 1 dit voorjaar) nu een gat zitten in de stof. Voor dat geld zou dat niet mogen.

Dat is wel heel snel inderdaad. Het lijkt uit andere posts hier dat de klantenservice wel heel goed is dus ik zou daar eens horen wat ze hieraan kunnen doen!

sspinoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 00:17

Stal_Fiore schreef:

De compression is echt m’n favo. Helaas had ik wel bij de beige kleur dat hij na 1 keer gebruiken al aan het pillen was. Bij de andere kleuren geen last van.

Goed om te weten, dan moet ik misschien gewoon een beige broek bij een ander merk gaan zoeken… want de classic stond me niet aan en als ik de compression zou proberen wil ik wel goede kwaliteit voor dat geld.

Iemand een goede aanrader voor een beige broek/legging met goede pasvorm?

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 00:42

sspinoy schreef:
Ja lastig die pasvormen!
De function leggings vind ik heerlijk zitten, voel je gewoon niet dat je ze aan hebt. De mijne gaat al 3,5 jaar mee en het is bijna de enige broek die ik draag. Heel jammer dat ze dus geen beige function legging hebben want dan had ik zonder twijfel deze genomen!

Ik heb toen jaren terug ook de performance gepast, heel mooi maar die zakte af en de achterbroekzakken en het kruis voelde je te hard zitten. Daarom nooit de andere durven bestellen tot nu. Helaas :+

Hoe valt de compression ten opzichte van de performance en de classic? Want deze 2 paste me dus niet goed. Is dit gewoon een iets strakkere variant of is het echt een ander model?

Ik vind de compression zitten als de function. Enkel is de stof veel steviger, wat ik echt fijn vind.

sspinoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 01:37

Stal_Fiore schreef:
sspinoy schreef:
Ja lastig die pasvormen!

Ik vind de compression zitten als de function. Enkel is de stof veel steviger, wat ik echt fijn vind.

Oke dankjewel! Toch wel de moeite om te proberen dan :D

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-24 10:06

sspinoy schreef:
Ja die strakke rijbroeken zijn confronterend om te zien, ken het maar al te goed het rollade gevoel :')
Daarom dat ik nu nieuwe koop want in al die jaren zijn er 10 kilo’s bij gekomen en barst ik er bijna uit :=
Behalve de function legging, die blijft heerlijk passen. Al is hij in al die jaren wel uitgetrokken want de nieuwe die ik besteld heb in een maat S, is kleiner dan mijn oude in maat XS.

Kan je inderdaad beter terugsturen/verkopen wat er anders toch maar in de kast blijft liggen omdat je naar een comfortabele broek grijpt

Haha ja en heb al wel stevige benen van mezelf, maar ben dus best lui dus normaal gezien denk ik dan laat maar. Maar wil toch graag de maat M proberen en anders kijk ik wel wat ik ermee doe. Weet dat ze sowieso wat meerekken, maar dacht dit gaat nooit genoeg meerekken :')

edit, quoten ging mis

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 09:27

sspinoy schreef:

Compresion lijkt meer op de function dan op de performace qua pasvorm. Hoger in de taile. Maar dan inderdaad van veel dikkere stof.

Function heb ik in XS en recent een S. Die laatste (in felblauw) heeft iets dikkere stof dan mijn oudere functions.
De compression heb ik in S en zit goed. Maar zakt een heeeeeeel ietsie af soms. Niet zo erg als de performance. Nét niet irritant zeg maar. Maar ik zou er niet zo snel een maat kleiner van nemen. Dan lijkt aantrekken me een te grote uitdaging.

Ze zitten wel allebei echt zalig. 100% bewegingsvrijheid. En met de stevige hoge taille ook gewoon heel mooi. Maar de compresion is dan toch wel het mooiste. Omdat die nog meer 'glad' strijkt.

Dat valt me steeds zo tegen als ik een gewone rijbroek uit de kast trek. Dat die zo veel stroever zijn.

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-25 18:03

Iemand een gouden tip? Mijn witte compressie rijbroek is echt alles behalve wit, sinds het wassen. Heb al pink stuff vlek verwijderaar geprobeerd met nacht weken, ossengal. Altijd apart gewassen maar ik krijg hem niet meer wit, lijkt eerder beige?

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-25 19:29

Enige wat bij mij werk is dasty erop. Voorzichtig wrijven. Beetje uitspoelen en opnieuw. Ook wassen met dasty.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-25 09:17

gisteren was ik the dutch masters en daar hadden ze een stand staan, dus eindelijk de broeken kunnen passen :j

ook gevraagd of ze in Nederland nu gaan verkopen maar de vrouw zei dat ze daar nu niet mee bezig zijn met een verkooppunt.

linsje27

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 15:47

Hoi iedereen!

Even een vraagje voor de medebokkers;
Ik heb recent voor het eerst een Maya Delorez Compressie gekocht. Maar na 1x rijden zie ik tot bij grote schrik al een beschadiging in de knieholte..
Hebben hier meer last van?

Hij zit als gegoten, maar dit vind ik toch ook wel heel erg zonde van mijn geld…
Afbeelding

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 18:14

Balen linsje. Maar ik heb dat niet bij mijn broeken. Die zien er nog keurig uit.

Waar ik nu wel tegenaanloop in het 2e of 3e seizoen met de functions: De zakken krijgen wat gaatjes waar mijn telefoon zit. Precies op het voorste hoekje van mijn telefoon.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 18:18

linsje27 schreef:
Hoi iedereen!

Ik heb recent voor het eerst een Maya Delorez Compressie gekocht. Maar na 1x rijden zie ik tot bij grote schrik al een beschadiging in de knieholte..

Hij zit als gegoten, maar dit vind ik toch ook wel heel erg zonde van mijn geld…
[ Afbeelding ]

Ik denk dat het aan je laarzen ligt.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 18:19

Stal_Fiore schreef:

Mijn beige pilt ook. Andere niet. Helaas maar het is niet anders.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 23:06

pol013 schreef:
Balen linsje. Maar ik heb dat niet bij mijn broeken. Die zien er nog keurig uit.

Waar ik nu wel tegenaanloop in het 2e of 3e seizoen met de functions: De zakken krijgen wat gaatjes waar mijn telefoon zit. Precies op het voorste hoekje van mijn telefoon.

Mijne zitten helaas ook gaatjes in de zakken waar m'n telefoon zit na een paar maanden -O-

Ik zag dat de prijs inmiddels op 179 voor de broeken. Voor dat geld ga ik ze niet meer kopen.

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-25 23:17

Heb al jaren meerdere broeken van MD en ze blijven allemaal echt mooi. Geen problemen mee.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 02:18

Ik heb in 1 zelf een gat gemaakt, maar verder blijven ze netjes. Ook die ik al een aantal jaar heb. Wel inderdaad vreselijk duur geworden. Ik snap dat alles duur is geworden, maar de function legging voor €100 is wel pittig.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:43

linsje27 schreef:
Hoi iedereen!

[ Afbeelding ]

Ik heb 1x gehad met een nieuwe compression dat die na 1x rijden al ging pillen.
Heb toen gemaild en foto’s gestuurd.
Heb toen een nieuwe terug gekregen.
Was echt een fabrieksfoutje. Want bij al m’n anderen heb ik geen last.

IndianSu

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:59

De klantenservice is echt heel netjes, als je dit bij ze aangeeft krijg je waarschijnlijk je geld terug of een nieuwe broek. Heb ik ook gehad!

linsje27

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:34

IndianSu schreef:
De klantenservice is echt heel netjes, als je dit bij ze aangeeft krijg je waarschijnlijk je geld terug of een nieuwe broek. Heb ik ook gehad!

Ik heb ze bericht gedaan, ik ben benieuwd :)