Echt een geniaal topic dit!! Ik heb al drie shirts helemaal volgeplakt/gestreken en moet morgen naar de action om nieuw papier te halen!!Voor; Zijn paard heb ik al, maar de prins kan me niet vinden.Achter; Hij heeft nog geen TomTomOfzoiets...
Ik denk dat die van mij maar word: Klein maar fijn! :p aangezien ik een pony heb van 1.54 en ik zelf ook klein ben haha. Of iemand anders nog mooie teksten? :p
Haha nouwja de meesten van mijn leefdtijd rijden een paard en daarom vind ik die van mij best klein haha
beauisvancie schreef:Altijd al een Hoefafdruk willen hebben?Als je dit least is dat waarscheinlijk al geregeld Die is ook tof!
Ik weet niet of deze er al opstaat hoor, maar hij is zo leuk... Als je dit kunt lezen, ben ik mijn prins verloren.Ik had em knaloranje op een zwart shirtje staan. Achterop natuurlijk!
appellien schreef:Ik weet niet of deze er al opstaat hoor, maar hij is zo leuk... Als je dit kunt lezen, ben ik mijn prins verloren.Ik had em knaloranje op een zwart shirtje staan. Achterop natuurlijk! Dat word 'm hier ook hoor
Weet niet of hij al is genoemd in dit topic, maar als je een zwart paard hebt: Ik ben de prinses op het zwarte paard.Vond em erg leuk
gabjj8 schreef:Voorkant: Hee lekkerdingAchterkant: ik had het tegen m'n paard, niet tegen jou Die ga ik op een shirt zetten
die is echt leuk, ik ga voor mn dochter de volgende maken:wij zijn blond,wat is jouw excuus???als ie klaar is zal ik hem hier showen
opisop_shop schreef:beide te heet gewassen Die is goed voor mij(150,5cm) en mijn menpony van 1m. Hoe ziet die verpakking van de action eruit?
A4formaat, beetje blauwig geloof ik? Ligt bij ons filiaal bij de strijkplaatjes en naai-artikelen, op de huishoud afdeling zeg maar.