hahah.. wat grappig.. Ik denk dat vooral aan licht hoe vaak je in een week rijd..
Ik heb ooit 2 rijbroeken aan geschaft omdat ik naar ruiterkamp ging.. (Bergemo).. Enn ik had toen der tijd ook 2 verzorgpaarden en ree elke dag..
Ik rij momenteel maar 2 keer per week.. maar heb al me broeken nog .. Ik ben piet lut.. en al die broeken.. komen nu halen en worden dun.. Ik moest natuurlijk een nette rijbroek hebben voor foto shoot etc..
dus ik heb nu 1x wit.. ( harry horse.. goedkoop heb bijna nooit wedstrijden.. haha) 1x bruin.. dunne voor zomer :d.. 1x bruin ruit.. ( leuk van pikeur.. zit altijd fijn ..) 1x grijs (gewoon lekker neutraal.. van pikeur.. haha..) 1x Zwart HV polo... Was in de reclame bij tentenkamp.. kan je niet laten hangen.. hihi.. 2x blauwe.. die zijn oud en heb ik ook alleen aan als alles in de was zit..
Slaat nergens op ik heb niet eens een eigen paard... Maar mijn moeder wilt de rijbroeken niet bij de normale wa wassen:P dus ik heb een soort van paarden was... whahaha.... ( aangezien me oude verzorgpony witte haaren af gaf..)
p.s... ben benieuwd welke merken jullie het fijnste vinden zitten..
Ik heb er denk ik 5 Een waarvan ik het merk niet weet; te klein Een divoza mondoni ghana ofzo; Was na een maand al stuk 2 hele goedkope, een soort van 'reserve' zeg maar En een perfecte bij de welkoop weg Gaat al heel lang mee, en hij zit gewoon heel goed
Bruin/beige = te groot roze/paard donkerblauw blauw/grijs ruitje groen ruitje grijs bruin lichtgrijs
Wonderstruck
Geplaatst: 31-03-12 15:55
KirstenVosje schreef:
een blauw met groene een geel met bruine 2 paardrijleggings van de Action 2 witte rijbroeken
best wel erg voor iemand die maar een keer in de week rijd.
Je bent niet de enige
carditjeuh
Geplaatst: 31-03-12 19:13
3 , ik wil er meer maar dat mag ik niet
eclair98
Geplaatst: 31-03-12 19:16
carditjeuh schreef:
3 , ik wil er meer maar dat mag ik niet
hoe vaak rijd je dan?
RoosMarije
Geplaatst: 01-04-12 09:38
6,
Maar ik gebruik er eigenlijk 4. 1 witte (wedstrijdrijbroek) 1 bruin geruite 1 bruine 1 donkerblauwe (staat altijd chique ) De 2 die ik niet gebruik zijn namelijk grasgroen & rood.
love_Soraya
Geplaatst: 01-04-12 15:04
ik heb 2 rijbroeken, een zwarte van kentucky en een blauw/wit/groen streepje van cavallo. gelukkig passen ze nog prima maar een nieuwe rijbroek staat natuurlijk wel op mijn verlanglijstje !
welshkuh
Geplaatst: 01-04-12 21:22
3 en alle 3 bruin
Champie_Me
Geplaatst: 02-04-12 00:50
6 geloof ik? 2 witte 4 ruit
en ergens in de kast nog een paar oude broeken die ik eens weg moet gooien...