) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Het is gewoon allemaal lastig, zowel kleren als schoenen!
http://www.bonniedoon.com/
, en van boven erg zwaar gebouwd
..en draag ook alles lekker ruim maak me meer zorgen om boven dan dat ze mijn kont zien..en so what..de 2 paarden die ik rij zijn stevig zat om 75kg te dragen..enne we hebben het prima naar ons zin..ik wil en kan geen gratenbaal zijn om me dan alsnog in de anky look te proppen..nee ik ben mezelf en heb schatten van paarden waarmee ik plezier heb..en kijken mag en denken ook..ik heb er schijt aan. En kom op je laat je niet tegen houden om niet te gaan rijden omdat je maatje meer heb..kijk es om je heen, er is niemand perfect,,in de paardenwereld hebben ze altijd wat te zeiken, dan is het merk zadel niet goed, verkeerde merk rijbroek of laarzen..noem maar op..dan zou je niks meer kunnen doen als je je daar wat van moet aantrekken. Lekker den rijbroek aan, shirtje of truitje wat je lekker vind zitten en hobbelen maar..BUUTEGEWEUN Nogmaals leuk topic...zijn er genoeg met een maatje meer die lekker rijden hoor..er worden niet voor niks meer en meer grotere maten verkocht in ruitersportkleding..kijk es in de winkels de grootste maten zijn als 1e verkocht..en die kindermaatjes blijven hangen en moeten de uitverkoop in..
, heb ook "normale" maten als het gaat om voeten (40 a 41), kuit 41 cm en hoogte 48 cm
. Zijn altijd wel standaard te vinden als rijlaars
.
.
en hoogte ook geen idee
! Die passen allemaal, weet ik zeker! Die pantysokken
.
staat ergens al in dit topic
.