Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wij zijn het iig zat en wachten niet meer. Echt k lote!
Maar ze zouden wel komen
Hebben ze veel voorraad? En zo nee, moet je aanbetalen of niet? malloesje schreef:Weet iemand hier hoe de service is in Utrecht en in Amersfoort? We hadden naar ams gewild maar die heeft vakantieHebben ze veel voorraad? En zo nee, moet je aanbetalen of niet?

Alles wat hij heeft is goed en buiten bestellingen om is de service is ook prima, maar echt zo gauw je wat moet bestellen
Karoliefje_ schreef:Ik vind de chaps op de foto niet mooiVind mijn Ariat chaps mooier
, train thuis met de Ariat chaps & schoenen. Voor concours heb ik de zwarte DeNiro laarzen, super om mee te rijden. Zien er chique uit en blijven mooi
malloesje schreef:Weet iemand hier hoe de service is in Utrecht en in Amersfoort? We hadden naar ams gewild maar die heeft vakantieHebben ze veel voorraad? En zo nee, moet je aanbetalen of niet?
Na 4,5 maand te hebben gewacht.. Ze moeten alleen nog iets gerekt worden. Rits kan dicht maar houdt niet over, zit ook niet prettig..
Mag ook wel voor dat lange wachten..
Merk wel dat ik weer dikker geworden ben want sluiten niet heel makkelijk maar ik moet toch weer naar de sportschool en de rits ging nog prima dicht dus helemaal blij