*TIP* voor de zere BILLEN!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DanielledBr

Re: *TIP* voor de zere BILLEN!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 21:47

Ik rijd me sinds een jaartje ook steeds open. Bij mij begon het toen ik beter ging zitten, ipv op m'n doos op m'n kont. Ik heb heel lang babypoeder geprobeerd maar daar ging het wel mee over maar ik zoek iets om het te voorkomen want het genezen duurt ook weer dagen. Gebruik nu wat zalf voor ik ga rijden om schuren tegen te gaan maar het helpt nog niet echt Tong uitsteken

NAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 12:57

ik gebruik meestal nivea, gewoon die blauwe pot. werkt super!

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 14:28

Een vriendin van me gebruikt zo'n bontje over het zadel heen, zij had ook altijd kapotte billen, en nu niet meer. Heb er zelf gelukkig nog niet zoveel last van gehad.
Denk inderdaad dat goedpassend ondergoed wel een goede oplossing is

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 07:54

Zo, ik heb weer even bijgelezen. Maar de Hema-onderbroek doet niet veel goeds voor mijn bips. Hij kruipt teveel omhoog. Nu was ik dus ook op HE en daar was een stand van Anita. Ze maakten reclame voor bh's die ze hadden gemaakt in samenwerking met Lotje. Maar ze hadden dus ook onderbroeken. Er was er eentje bij die er echt niet uitzag, maar die was helemaal voorgevormd. Kent iemand die?

Kiwi1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 08:19

jenga_8 schreef:
Ik heb met dit weer, en zeker als ik meerdere paarden moet rijden, wel ens last van "zere billen" na het rijden.
Huid is geirriteerd en soms zelfs open. Ik weet dat ik zeker niet de enige ben en heb een tip voor de mensen die er ook last van hebben....

Sudocrem: goedkoop, grijs potje, in de supermarkt bij de babyspulletjes. deze creme op de zere plekken smeren.

Het verlicht en neemt de irritatie snel weg. Je moet je wel in rare bochten wringen om de creme op de goede plek te krijgen en anders kan een behulpzame partner je misschien een handje helpen Haha! Tong uitsteken

suc6!

Ik heb niet op die manier last van zere billen. Het zit meer echt IN mijn billen. Net als bij fietsen, zadelpijn zeg maar..

willeke_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 08:25

ik heb voor endurance sportonderbroeken. Heb er een paar van Fila. Daar krijg 'k geen doorrijplekken van. Ze zijn wel iets duurder, maar veel heb je er niet nodig, of je zou op trektochtvakantie moeten gaan ofzo...