Dan voelt die of het kan buigen en dan gaat die er onderdoor;)
En met het hek doet die met zijn voet
En dan zit die ergens anders gras te eten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.

Ja, en ze halen dan altijd rotgeintjes uit.
Gelukkig verder geen schade aan goederen of paarden.
(zaten allemaal stukken gras aan) en samen stonden ze lekker aan de andere kant van het hek te grazaen of er niks aan de hand was. ik heb ze ook gewoon weer kunnen pakken hoor
). het is bij ons nog wel gevaarlijk omdat we aan een redelijk drukke weg wonen. mijn shetje gaat steeds onder het draad door, maar gaat dan gewoon staan grazen aan de andere kant van het draad
Op een gegeven moment heeft hij het maar opgegeven. Zolang ze het erf en de weg maar niet opliep vond ie het wel best 
) geworden en doet ze dat niet meer. De rest van mijn paardjes zijn wat dat betreft ook vrij braaf
Elke dag, altijd! Ze trekt de schrikdraadpaaltjes met der tanden omhoog. Zo slim is ze. Ze gaat dan naar de andere wei,
Ook als je der aan het borstelen bent maakt ze de knoop los. Ze denkt alleen maar aan eten en ze doet daar alles voor! Wel irritant, je moet der steeds weer terug zetten. Gelukkig is ze nooit echt op straat ontsnapt wel altijd in andere weiden.
Dus het was niet moeilijk..