Wat zijn jouw wedstrijd ambities?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nanna

Re: Wat zijn jouw wedstrijd ambities?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 17:12

Mijn droom is om ooit internationaal te springen, maar of dat ooit tot zo ver komt? ik weet het niet.
Voor nu is mijn doel om met de 3 jarige die ik rijd voor april een wp in het dressur te krijgen zodat ik in april kan gaan springen. Het liefst zou ik al wel wat meer wpen willen hebben tegen die tijd, maar ik moet nog maar kijken hoe dat gaat.

xxxmalouxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 21:28

ik wil net zoals anky gaan rijden ik wil dresuur gaan doen en later eindigigen met de tittle 2de Anky of Dresuurkampioen maar het belangrijkste vindt ik dat mijn pssrd en ik gelukkig zijn ik wil niet heel hoog en netjes rijden met een paard waar ik geen band mee heb!
maar ik wil alleen dresuur gaan doen dat is mijn passie maar soms waag ik ook nogb wel een sprongentje
xxx2de anky malou

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-08 21:40

Ik wil graag ooit Z worden Clown

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 08:03

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 19:35, in het totaal 1 keer bewerkt

mienmien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 08:06

Ik wil in het onderdeel reining (western) graag een keer een score van 73 rijden...... (maar eerst maar flink trainen, trainen, trainen en trainen)

Verder vooral lol met mijn knol!

Zepjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 12:42

ik wil graag M springen en M dressuur rijden maar of dat lukt???

ktink

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 12:47

Ik wil graag zo hoog mogelijk komen in de sport *LOL*. (Dus écht internationaal oid)
Maar het moet ten alle tijden leuk blijven Knipoog.

Helaas heb ik nog geen wedstrijd ervaring en er op het moment ook niet de mogelijkheid voor ....
Máár ooooit ga ik er komen Tong uitsteken...

Nidiot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 18:53

Ik wil in de toekomst wel springwedstrijden rijden. ben alleen heel erg bang dat ik her parcour niet in mun hoofd krijg Clown

ktink

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 19:45

Nidiot schreef:
Ik wil in de toekomst wel springwedstrijden rijden. ben alleen heel erg bang dat ik her parcour niet in mun hoofd krijg Clown

Hahahaha daar ben ik idd ook bang voor Bloos ...
Noujah bij de onderlinge manegewedstrijdjes lukt het tot nu toe ook altijd Knipoog...

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 19:51

ik wil mijn eigen grenzen opzoeken, mijn doel is het Z heb ik dat gehaald dan leg ik de lat weer een stukje hoger.

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 20:04

Mijn wedstrijdambitie is om met behoud van het plezier bij het paard zo hoog als voor mij als ruiter mogelijk is te rijden. Of dat nou Z2 is of misschien wel hoger dat houd ik even in het midden, voorlopig ga ik sneller dan ik bij aanschaf van mijn huidige paard voor mogelijk had gehouden. Maar het plezier erin houden wat betreft de wedstrijden bij mijn paard staat voor mij echt voorop.
Niet echt ambitieus dus realiseer ik me, maar ik denk ook niet dat ik daar als ruiter het talent voor aan boord heb zelf. Mijn paard wel, maar dat is een tweede. Hij zal het toch (zeker voorlopig) met mij moeten doen. Knipoog

estherL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 11:00

Met mijn nu 3 jarige dressuurpaard over een paar jaar Z rijden en natuurlijk veel mee winnen.. dat lijkt me fantastisch.. zeker omdat ik hem dan alles zelf heb geleerd en doorlopen

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 15:19

Mijn doel is Z1 met Melle, ben nu L1, hij is pas 4 jaar, dus we zien wel hoe ver we komen

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 21:58

Z Haha!

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:07

ik ben moeder van twee kids. en rij sinds kort weer af en toe een wedstrijd meestal 1 keer per maad. ik rijd mijn paard tussen de drie en vijf keer per week. mijn paardje is al weer 15 jaar geworden en weet dat ik met haar nog een paar jaar op wedstrijd kan. ze loopt super op het moment en moet nog 1 puntje en dan mogen we M1 starten. zolang we er nog allebij plezier in hebben gaan we er mee door en zien we wel hoever we komen. het is voort een hele organisatie om op wedstrijd te gaan.man lief rijd de trailer kids achterin paard in de trailer en koffer bak afgeladen met mijn zooi haha hele dag mee bezig voor een paar minuten maar het blijft leuk.ik geniet van iedere rit die ik met haar maak,als ik niet had gekozen voor kinderen dan waren we misschien al een heel stuk verder geweest,maar ik kan me geen leven meer voorstellen zonder mijn kids of mijn paardje en zo gaat het prima maar moet natuurlijk geen hoge eisen gaan stellen en verwachten. kortom mijn doel is lekker genieten dat is het belangrijkste . Knipoog

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:25

mijn doel is om hoog in de dressuursport te komen, in de Z of nog hoger, maar ik moet nog veel leren...

TRB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-08 18:58

mij doel is om ooooit ZZ springen te worden en echt goed paard te kunnen rijden!
ik ben nog maar 15 dus ik heb nog tijd zat Haha!

Calliimero

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 03:04

Ik hoop ooit het M1 met winst te halen
en Endurance klasse 3 goed uit te rijden. en misschien ooit 1 goede 160'er te rijden Bloos

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 16:04

Eigenlijk gewoon mn dak voelen.. dat ik alles eruit gereden heb wat er in zat, bij mij en mn pony Lachen !

mvkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 18:55

Mijn ambitie is de Z2.. dus wissels voor elkaar krijgen.. Hoger dan dat hoeft voor mij niet..En wat ik graag zou willen een jong paard opleiden tot de Z2

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 19:00

leuke vraag!je ziet dat het voor iedereen anders is.

ik zou het geweldig vinden om misschien nog eens in het M te eindigen,maar ik weet eigenlijk wel dat dat waarschijnlijk nooit te behalen is.
eerst maar zorgen om B klaar te zijn en hard te oefenen.

een andere droom is om een keer endurance te starten......met een goede vriendin.

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-08 19:02

mijn doel was altijd Z1 te mogen starten met de pony. Dit is mijn laatste jaar op haar (heb nog maar paar wedstrijden) en ben begin deze zomer Z1 gestart met winst Haha!

Nu heb ik nog als klein doel om nog L te gaan springen. Heb nu B+12 dus dat komt waarschijnlijk ook nog wel goed Tong uitsteken

_Pablo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 09:59

Z dressuur rijden met mijn nieuwe paardje,
en ik wil ook heel graag springwedstrijden
gaan rijden. Haha!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:47

Ik wil eeeeeigenlijk wel een keertje Z starten met mijn hafje Bloos . Maar of we ooit zo ver komen... Geen idee.

Italia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 18:15

Dit jaar L-springen met allebei starten en L1 met de E-pony Ja Voor volgend jaar staat er nog veel meer op het programma Knipoog