Mensen die zeggen dat het aandacht trekken is zouden zelf wel aandacht tekort komen en niet op zo'n leuk idee kunnen komen om een welpje op de cap te doen met wedstrijden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
haha ik houd wel van die oranjegekte.
kristianneb schreef:Ik vind het wel grapig, zolang de jury er niks van zecht gewoon doen!
IndianLady schreef:_10_ het zijn over het algemeen genomen wel de dressuurruiters die commentaar hebben op 'losbandige dingen' bij wedstrijden. Ik merk gewoon dat er veel verschil is tussen de verschillende disciplines.
Bij western en springwedstrijden is er altijd veel lawaai, dat moet je niet durven bij een dressuurwedstrijd. Stel je voor dat de concentratie weg is. Alsof western en springruiters geen concentratie nodig hebben?
Nee hoor, heb IRL en hier op bokt veel dingen gezien van de dressuurkant die mij totaal niet aanstaan en dan bedoel ik voornamelijk het gedrag van de ruiter.
haan schreef:Ik vind het wel leuk, afgelopen zaterdag reed er een meisje met een pony op een wedstrijd en die had haar pony oranje elastiekjes om de vlechtjes gedaan. Vond ik ook wel grappig bedacht
)
VValar schreef:Ik zou het zelf nooit doen. Buiten dat ik niet zo'n hele grote oranje-fan ben, vind ik het niet passend op een wedstrijd.
Conny_ schreef:Ik wou vandaag eigenlijk nog met oranje bandages gaan losrijden, maar laat ik dat nu maar niet meer doen nu die geweldig leuke russen hebben gewonnen gister avond