Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar deze heb ik alleen voor het rijden...Focussed schreef:Een mooie rubberen laars zou je best kunnen kiezen, of, zoals Quillemette al zegt een goedkope leren laars. Al zou ik dan zelf sneller voor de rubberen gaan... Als je onder de 250,- van leren laarzen zit heb je vaak de kwalitatief niet erg goede laarzen.
Ilsje_ schreef:Focussed schreef:Een mooie rubberen laars zou je best kunnen kiezen, of, zoals Quillemette al zegt een goedkope leren laars. Al zou ik dan zelf sneller voor de rubberen gaan... Als je onder de 250,- van leren laarzen zit heb je vaak de kwalitatief niet erg goede laarzen.
Als je met kwalikatief goede laarzen door de modder heen baggert dan worden ze vanzelf lelijk, en als je dan een laars koopt zoals de moantain horse, dikke zool, grof model, dan kan je nog eens door de modder heen baggeren, + een rubberen laars heeft geen pasvorm, zitten vaak slecht en niet lekker.
Ligt eraan welke je neemt, maar er zijn ook echt goeie stevige rubberen
Ilsje_ schreef:Een mooie rubberen laars zou je best kunnen kiezen, of, zoals Quillemette al zegt een goedkope leren laars. Al zou ik dan zelf sneller voor de rubberen gaan... Als je onder de 250,- van leren laarzen zit heb je vaak de kwalitatief niet erg goede laarzen.
Petrie anky's ..
Moorke schreef:Hoe lang heb je ze gedragen? Als je ze nog maar een paar keer hebt gedragen moeten ze eerst weer soepel worden.
Ik heb zelf ook leren, en rubberen zou ik nooit weer kopen. Als ik die aan heb trek ik mn hak omhoog en zit mijn halverwege de laars. Alleen zijn ze wel handig als het heel nat is.
Anders kun je weer leren laarzen kopen of schoenen met chaps, maar dat moet je ook gewend zijn lijkt me..

Ilsje_ schreef:Ik heb moantain horse, een hele lompe laars eigenlijk, maar hij zit goed, rits aan de achterzijde en ik doe er ook alles mee!