Wie gaat er met jou mee op concour??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

flora

Re: Wie gaat er met jou mee op concour??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 12:07

Kit_for_ever schreef:
Hoezo is dat niet zo handig flora? Ik doe het hoofdstel op de trailer om, haal het paard er vanaf en zadel zelf op. Eigenaresse gaat een rondje stappen met het beestje als ik mezelf aankleed. Nog nooit problemen mee gehad.

als je met zn 2en ongeveer tegelijk moet starten/losrijden, lijkt mij het niet zo handig Knipoog Vork
ik kan mezelf aardig redden, dus in principe zou het moeten lukken, maar handig
is het zeker niet Clown

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 12:11

Oooo wacht... Als je beide moet rijden bedoel je! Oooooo Ja dan snap ik het! Ik ben vaak de enige die moet rijden en dan is het prima te redden met zn 2en.

flora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 12:17

Kit_for_ever schreef:
Oooo wacht... Als je beide moet rijden bedoel je! Oooooo Ja dan snap ik het! Ik ben vaak de enige die moet rijden en dan is het prima te redden met zn 2en.

nee, dan is het idd prima te redden! Vork

bokken123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 15:13

Mijn moeder gaat altijd mee, ook naar de ponyclub.
Als ik af en toe een springwedstrijd heb (ik dresuur mee, springen doe ik voor de afwisseling) dan wil ik liever dat papa mee gaat, want mijn moeder weet niet zo goed wat een stijl en kruis is met inrijden en dan moet ik meestal toch nog even afstappen. En mijn vader heeft een klein beetje verstand van springen.

Met dresuur gaat meestal mijn moeder mee, alleen het probleem is ze durft de proef niet voor te lezen want ze is bang dat ze dan de proef voor mij verknalt. Ik weet de proef altijd uit het hoofd, maar zelf dan durft mama het niet. Dus moet mijn vader ook maar mee. Alleen hij heeft niet veel tijd. Huilen

WarWinNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 17:52

Bij mij gaan me ouders meestal mee, en sowieso een vriendin die mn proef voor kan lezen.. Das wel zo makkelijk Clown

Maarja k rij de laatste tijd niej meer zoveel wedstrijden..

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 17:55

Mijn moeder gaat bijna altijd mee, tenzij ze niet kan en er staat wel een wedstrijd gepland, dan gaat mijn vader mee

Efrit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 18:28

Mijn moeder gaat altijd mee Lachen.

darwindaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 16:49

Mijn moeder gaat zoiezo altijd mee (moet rijden haha)
Daarnaast gaat er ook vaak een vriendin mee.

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 16:49

mijn pa gaat altijd mee, soms een vriendin Lachen

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-08 18:19

Mijn man en anders mijn ouders.

Maarit_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 14:11

Mijn vader + mijn lesgever.
Mijn moeder durft niet met een paard te rijden dus die blijft meestal thuis

Sietske94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 16:42

verzorgster van Sietske Haha!
me vader moet werken, en me ma is bang van paarden Clown hahaha, en vroeger heb ze zelf een paard gehadd Clown

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 16:43

wij proberen met een paar van stal tegelijk te gaan en als het niet te ver van stal is komen er ook meestal een aantal kijken, verder leest mijn zusje en soms komt mijn moeder mee
bij mijn vorige paarden net zo

SarahLynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-08 21:18

Ik rijd nog geen concours:D

marritpiebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 09:25

hee

mijn vader gaat met mij mee wand die moet mijn dressuur proefje oplezen en mijn moeder komt wel kijken en nog een vriendin gaat ook altijd mee wadn zij rijd dan zelf ook en de paarden staan bij elkaar dus das lekker makkelijk.

x marrit

Italia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 09:25

Mijn ouders vinden het altijd heel leuk om te groomen Haha!

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 20:54

ik ga eigenlijk altijd alleen. Niet omdat ik dat graag wil maar omdat het helaas niet anders is,
mijn vader is 7 jaar geleden plotseling overleden.
Anders ging hij altijd mee,.. hij hielp met alles, wilde alleen nooit voorlezen Haha!

Als ik nu alleen ga, pak ik eerst de auto zo in dat ik overal makkelijk bij kan (is nu in mn golfje wat lastiger, niet zoveel bergruimte als eerder de jeep maar ja, duur he), als ik een buitenwedstrijd vlakbij heb draai ik thuis de stiften alvast in, (doe wel springschoenen en beschermers om). Je moet idd een beetje nadenken of je alles op handige volgorde doet, niet dat je er op zit en denkt: oh oliebol zweep ligt nog in de auto (gebeurt trouwens weleens hoor hahaha).

Het ergste is een dressuurwedstrijd, het wordt ook naar mijn idee steeds lastiger een welwillende voorlezer te vinden, vandaar dat ik nu ook besloten heb hem uit het hoofd te leren, en dan ook maar 1 proef, is al zo lastig te onthouden probeer dan alsnog een voorlezer te vinden.

Het is erg lastig iemand te vinden die met je mee wil op wedstrijden,... en bij mij is het of niet rijden of alleen,. en ik vind het echt te leuk om te laten schieten...

De crosswedstrijden komen er weer aan, dat is best wel heel vervelend soms,.. je moet zoveel meenemen aan zoveel dingen denken, spullen alvast aan de finish leggen etc. Maar de sfeer daar is zo relaxed,.. daar is meestal wel iemand te vinden die je graag helpt. (met stiften ofzo) ik zadel wel vaak thuis al op, mijne kan nl niet vaststaan aan de trailer..

Mijn grootste probleem is gewoon het vinden van een voorlezer, want met springen let ik goed op wie er begint met losspringen en daarmee spring ik gewoon samen, ideaal.

Oh ja en de weg vinden is ook weleens lastig alleen, lang leve de TOMTOMS maar dan nog is het weleens eng ver weg waar je de weg niet kent met een trailer.

Maar heb een super lief en makkelijk paard op de trailer en in de omgang. Gelukkig, anders had het niet gekund.

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 08:09

Soms gaat mijn vader mee en een vriendin of stalgenootje om voor te lezen/groomen.
Maar ook heel veel iemand van stal waarmee ik mee rijdt.
Mijn moeder kan niet rijden met trailer en mn vader woont hier niet heel dichtbij dus ik ben eigenlijk altijd afhankelijk van anderen. Knipoog

E_D_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 12:26

bij mij gaat bijna heel ons wedstrijd team mee Haha! Aangezien dat we met onze paarden meerijden met de camion van
men lesgevers. Mijn ouders gaan meestal niet mee alleen als het heel dicht in de buurt is, ik heb het ook niet graag dat men ouders meegaan Tong uitsteken De ouders van mijn wedstrijd genoten gaan meestal wel mee en wij zijn toch meestal met minstens 10 man.
Volk genoeg dus, het is ook altijd wel heel gezellig Clown

Sterre2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 13:49

Mijn moeder is altijd mijn trouwste fan, samen met mijn buurjongen! Zijn 2 toppers, helpen erg goed op concours! 1x was mams niet mee, toen was ik vergeten het barageparcours te verkennen, haha!

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 16:11

Mijn moeder gaat mee om voor te lezen.
Mijn vader gaat mee om te rijden. Tong uitsteken Mijn zus gaat nooit mee en soms mijn familie Knipoog

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 16:14

Mijn moeder gaat altijd mee, vervoer, voorlezen etc.

Af en toe gaat er wel eens iemand mee om te kijken of te helpen, maar meestal mijn mama en ik (en de pony) Tong uitsteken

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 16:48

Mijn moeder, en is dan ook mijn grootste steun en toeverlaat.
Ze leest altijd voor, en zorgt dat we (ik en de pony) er altijd tiptop op staan.
Zou niet weten wat ik zonder haar zal moeten.

arabianpride

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 20:13

Ik rijd onzelf en de paard(en) er altijd heen, me vriend groomt mij en onze hond is mijn mascotte Haha!

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 20:44

Ik heb iemand die me altijd brengt en die het administratie werk doet zeg maar Tong uitsteken
Hij gaat naar secretariaat enzo en verder helpt hij uitladen en en rijd me er naar toe en weer terug enzo.
Verder gaat mijn vriendin altijd mee als 'groom'. Voorlezen, helpen opzadelen/afzadelen, bandageren etc etc.
Vaak komen 1 van mijn ouders ook kijken Lachen