Ik was meteen verliefd op die gekke knol van mij, vanaf het eerste moment dat ik hem zag. Ik prikte door zijn overgewicht en ondeugende fratsen heen, heb er nog geen seconde spijt van gehad
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hij zou het meest gereden worden door mijn vriend.. Dus een groot paard.. Zo kwamen wij terecht bij iemand uit Brabant met een paard van 1.76.. Wij meer dan een uur in de auto gezeten.. Daar aangekomen stond er een paard van ja 1.76.. Maar die zo enorm broodmager was ! Echt abnormaal..

Maanling schreef:zo natuurlijk is dat niet, want ik zou dat nooit doen bij Jo.
crossmonster schreef:ik heb op verschillende handelsstallen gewerkt ...
en daar is altijd alles braaf![]()
ben zelfs een keer ontslagen omdat ik te eerlijk was over het karakter van de paarden
mijn eigen paard trouwens ook, zou ook megabraaf zijn.
heeft een half jaar op 2 benen gelopen ipv op vier,
maar is uiteindelijk wel goedgekomen.
hoorde van de ruiter die er toen op reed, veel later pas, dat de merrie verkocht was omdat ze levensgevaarlijk was... ehm ja ..
. Ik heb al teveel meegemaakt!
)
Doet tie nooit
. En dan nog verbaast aankijken als je verteld dat de pony wel iets voorwaartser mag zijn. En dan nog even vriendelijk verzocht worden of je van de pony af wil stappen en de eigenaar het wel even voordoet (onder het mom van je kan niet rijden), waarbij die overig bij de eigenaar geen stap harder loopt.. We konden met moeite ons lachen inhouden

)
Was liefde op het eerste gezicht, de leeftijd die ik wou. Mams was te bezichtigen evenals zn volle broer. Ben blij dat het nu eindelijk gelukt is na dit alles haha
heb laten belazeren.
Ben zelfs nog zo stom geweest om me te laten chanteren voor het transport naar stal. Kostte ineens 50 euro ook al was er overeengekomen dat dit bij de prijs in zat. En anders ging hij niet het erf af, hij deed dat toch niet voor niks
Maar ik had 'm nou eenmaal gekozen en ik ging hem daar weghalen, 50 euro extra of niet!