Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
daffodil schreef:Ik vond dat meneer Dirk errug vriendelijk was, in mijn ogen dus té.
), dus deze manier van jureren begrijp ik ook niet van hem. Mss cameravrees
justahorse schreef:Ik heb er in Wanrooij toen ook een keer aan meegedaan. De KNHS had toen het iniatief genomen om dat te organiseren. Moet zeggen het losrijden was toen een ramp, maar door een proef te rijden die door de jury beoordeeld wordt en tegelijkertijd gefilmd wordt is heel erg leerzaam. Ik vind dat ze dat vaker moeten doen.

!! Schrijf dan gewoon op dat ze het goed heeft gedaan, hier had ze helemaal niks aan, juist met de "kritiek"kan je aan da slag vind ikZoetje_ schreef:ik heb net een deel van de L1 gekeken.. en moet zeggen dat ik bij sommige onderdelen echt versteld sta van de punten
als ik hier zon proefje rijd kom ik zo rond de 160 punten uit..
moet dus ook zeggen dat ik het niveau laag vind.. waar was dit ergens?
Zoetje_ schreef:ik heb net een deel van de L1 gekeken.. en moet zeggen dat ik bij sommige onderdelen echt versteld sta van de punten
radje schreef:Zoetje_ schreef:ik heb net een deel van de L1 gekeken.. en moet zeggen dat ik bij sommige onderdelen echt versteld sta van de punten
Dit was in Neerijnen.
In de L waren er misschien 3 ruiters die boven de 170 uitkwamen en de rest zat tussen de 150 en de 170. Er was 1 iemand die had precies 180

Marielle_93 schreef:Zoetje_ schreef:ik heb net een deel van de L1 gekeken.. en moet zeggen dat ik bij sommige onderdelen echt versteld sta van de punten
ja zo dacht ik over die middendraf.
die ruiter met die jet set d geloof ik als ik zo'n middendraf laat zien krijg ik daar in de B al een slechter cijfer op.
of bij een van de ruiters die aan het wijken was wat echt nergens op leek, en dan een 5 krijgen.. had ik hier echt nooit gehad, met zoveel impuls verlies, te weinig scharen enzv
jury schreef:Grappig trouwens om commentaar hiervoor te lezen. Over het algemeen moppert men dat er te laag gepunt wordt en nu vinden meer mensen dat er te hoog gepunt wordt. Tja .....
daffodil schreef:Ik vond dat meneer Dirk errug vriendelijk was, in mijn ogen dus té.