). Vuurwerk vinden de paarden totaal niet eng
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
). Vuurwerk vinden de paarden totaal niet eng
Dendie schreef:Ik ben blij dat er mensen op stal waren die ook naar mijn pony keken, en hem vaker hebben nagekeken om dat hij na dit akkefietje zonder uitzicht op andere paarden op stal stond... over sociaal gesproken... (maar ik zal verder dit topic niet verspoilen) Tnx, Mies Eric en Liaan en Steve!
Hihi.. was zo heen en weer aan het wandelen tussen de stallen dat ik aan de herrie hoorde dat het twaalf uur moest zijn maar ik heb géén vuurwerk gezien. Al vraag ik me af of ik met die mist, als ik wel omhoog had gekeken in plaats van waar ik liep, überhaupt wat gezien zou hebben.. Onze eigen paardjes stonden er in elk geval rustig bij, maar dat heeft Eric al opgeschreven.

Ze vond het helemaal niet eng.
. Ze vinden het vuurwerk helemaal niet eng.
Ze was overigens wel de enige op stal die rustig was.. Bij de andere paarden moesten de luiken dicht en ze liepen de hele stal overhoop.. 
iepsel schreef:Of draai je oorzaak en gevolg nu om? Zou het niet zo zijn dat de mensen die hun paard "gewoon" hebben laten staan, dat gedaan hebben omdat ze weten dat hun paard niet in de stress raakt van het vuurwerk?Het valt me dus echt op dat de paarden die niet uit hun ritme worden gehaald, dus die gewoon net als anders worden behandelt veel rustiger blijven en geen paniek vertonen. Eyeopener??