Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

trouwens, ik bedoel hier niet mee te zeggen dat niemand het haalt, natuurlijk hebben mensen in een kortere tijd dit gehaald. andrea37 schreef:het probleem is gewoon wij zochten naar een d pony omdat ze van een a pony afkwam. en wij vinden de e klasse gewoon te hoog voor haar. ik wil gewoon niet dat ze wat overkomt.ben gewoon supper voorzichtig.we zijn pas een vriendin kwijt geraakt van 26 jaar.dus vandaar dat ik nu gewoon zuinig bent voor alles wat mijn lief is.ik ben niet iemand die alles zomaar verkoopt en afdankt.ik heb hard voor deze pony gewerkt.koste me een hoop centjes.en dat geeft niet,maar wel wat gekocht wat eigelijk niet helemaal klopt

cle0o_o0 schreef:Joscaa schreef:Tsja, je hebt haar/hem toch gekocht omdat je hem leuk vind?
En dan omdat hij5 cm. groter is hoef je hem niet?
Sorry hoor.![]()
Naja, zelf weten.
Ligt er ook wel aan wat je doelen zijn denk ik...

Martine__ schreef:Het is inderdaad niet slim van je om niet te meten bij de aankoop zelf. Helaas zijn niet alle mensen eerlijk...
En ik snap je probleem absoluut! Natuurlijk kan je zeggen dat het niet uit maakt, maar als je er echt internationaal mee wilt gaan starten heb je niks aan een Epony. Of je zal hem dan bij de paarden moeten gaan starten, wat voor een klein meisje toch niks is..
Ik snap ook niet zo goed waar die reacties vandaan komen van: Ik snap je probleem niet enz.
Je hebt de pony toch echt voor de sport gekocht en dan is het gewoon balen dat het een E blijkt te zijn...

Lynn_Nikita schreef:de pony is toch nagemeten en bleek groter te zijn?
en kan best hoor
als ik paard koop en staat 147.9 in, kan best dat die dat geweest was hoor...
alleen als paard erg jong gemeten word, voor 8e dus had ik allang bij de koop opnieuw gemeten
snap echt niet waar zo moeilijk om gedaan word
Nameten bij aankoop was wat verstandiger geweest.