rijden met een bril, drama!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

x_Dreamer

Re: rijden met een bril, drama!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 14:41

Hallo,

Ja die brillen bestaan. Ik heb voor wintersport ook een montuurtje met zonnebril-glazen, over mijn eigen bril heen. (zit vast met een klemmetje).

Je kunt zo´n montuurtje kopen met glazen op je eigen sterkte. Bij de opticiën kunnen ze je er vast meer over vertellen.

Shyla25

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 19:07

MiloFriendly schreef:
Shyla25 schreef:
Je zou eens daglenzen kunnen proberen die extra luchtdoorlatend zijn, die zijn heel mooi dun en ik was er erg blij mee Ja

daglenzen zijn zacht en voor zachte lenzen heb je best wel vochtige ogen nodig en die heb ik niet
maar met harde lenzen komen er ook heel vaak stofjes onder Scheve mond

Ik heb dus hele drogen ogen, echt mega droog Boos! maar met die nieuwe daglenzen van pearl (ze zijn duur) gaat het wel Ja

Voltigeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 10:00

jipje_niekje schreef:
Ik heb ook al jaren een bril, maar eigenlijk nooit ergens last van gehad. Het enige wat ik altijd heb is dat wanneer het koud is in de winter en ik druk aan het rijden ben en dan stil ga staan, dat hij beslaat. Maar voor de rest geen problemen.

Ook dit kan opgelost worden. Er bestaan producten om jouw brilglazen mee te behandelen zodat ze niet meer aanslaan. En als ik het niet verkeerd voorheb, dan kan je tegenwoordig ook "anti-aanslagglazen" kopen...

PS: ik ben een niet-brilsrager...

ikuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 15:38

Ik heb ook een sport bril maar het is wel een lelijk ding vindt ik. Het is een saaie grijze met een lelijk monteur maar hij zit wel goed er zitten grote pootjes aan die om mijn oor heen buigen zo blijft hij goed zitten ik gebruik hem altijd voor gym. En sport brillen zijn inderdaad prijzig wij mogen van de verzekering om de 2 jaar een gratis bril van 200,- uitzoeken dus als jij dat ook hebt kom je een aardig eindje veder!

freek_renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 15:11

Mijn vriendin rijdt zonder bril en zonder lenzen Knipoog . Ze heeft wel een sportbril maar zet die nooit op ROFL .