Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
liisanne schreef:Bij de anwb-winkels kun je warmte stickers kopen of zo iets..
die moet je in je rijlaars plakken en omdat je voet beweegt word die sticker warm!

0charlotte0 schreef:Ik had 3 paar sokken aan gister en een paar puma schoenen en dat hielp prima![]()
Als ik mijn rubberen laarzen aantrek maakt het niet uit hoeveel sokken ik aantrek. Ik krijg in die laarzen altijd bevroren tenen, al zijn ze van binnen met stof. Termolaarzen zijn ook wel lekker , alleen zo onveilig met rijden.
Mareeq schreef:driedubbelle laag sokken aan
fabiee schreef:0charlotte0 schreef:Ik had 3 paar sokken aan gister en een paar puma schoenen en dat hielp prima![]()
Als ik mijn rubberen laarzen aantrek maakt het niet uit hoeveel sokken ik aantrek. Ik krijg in die laarzen altijd bevroren tenen, al zijn ze van binnen met stof. Termolaarzen zijn ook wel lekker , alleen zo onveilig met rijden.
waarom zijn ze onveilig met rijden?

o0Michelle0o schreef:Ik heb weleens gehoord dat je een plastic zakje over je voeten kan doen, maar ik heb geen idee of het werkt...
rowo schreef:Dat werd in het begin van dit topic al gezegd

o0Michelle0o schreef:Hahaha chocolademelk drink je toch niet met je voeten?![]()