Sport BH echt zoveel beter?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tita

Re: Sport BH echt zoveel beter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 08:20

Dan vraag ik me verder af....

Trek iedereen hier smorgens nou zo'n on-sexy bh aan dan?

Ik ga namelijk gelijk uit mijn werk naar mijn paard toe, dat betekend dus dat ik altijd een lelijke sport-bh zal moeten aantrekken? Nors opkijken

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 08:35

tita schreef:

Ik ga namelijk gelijk uit mijn werk naar mijn paard toe, dat betekend dus dat ik altijd een lelijke sport-bh zal moeten aantrekken? Nors opkijken

Vrijwel dagelijks ja. Je ziet er weinig van dat hij heel onsexy is met een leuk truitje erover en als de boel charmant hangt ziet het er dus weer supersexy uit. Ik rijd trouwens niet elke dag, ik vind een sportbeha gewoon lekker zitten en een mooie vorm geven.
Alleen als ik een date heb trek ik iets anders aan uiteraard.
Laatst bijgewerkt door daniella74 op 29-11-07 08:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 08:39

Ik kleed me op stal altijd om en verwissel ook mijn bh dan.
moet er niet aan denken de hele dag die dingen aan te hebben.

Ik heb trouwens jaren geleden, een brief naar ATC gestuurd aangezien Anky zelf ook rijkelijk beloond is mt een volle boezem of hun nou geen goede sportbh konden ontwikkelen voor de paardensport, het antwoord was dat ze daar in de toekomst mee op de makrt wilden komen. Dus als jullie nou allemaal ook een briefje sturen, wie weet helpt het?

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 08:50

Ik vind van wel Ja
Je merkt super het verschil Bloos

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 09:34

Goedemorgen! Ik wil ook geen hanglellen Lachen
Ben ernstig toe aan een nieuwe sportbh. En dan het liefst 1 waarin ik geen una-boop krijg, maar 2 seperate borsten hou.
Ik las iets over een amerikaans merk? Enell? Kan iemand mij vertellen hoe je daar het handigst aan komt vanuit nederland?

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 10:27

tita schreef:

Ik verwissel hem altijd, het is namelijk heel slecht om de hele dag een sportbh te dragen als dit niet nodig is. Dit omdat ze vrijwel altijd heel strak zitten en dit is niet goed voor het bovenlichaam.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 11:14

dan ben ik bang dat mijn sportbh's die ik heb, niet goed zitten, want zo strak zitten ze niet..

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 11:20

Die van mij zitten ook niet vervelend strak. Van die meedeinende borsten krijg je ook last van je bovenlichaam als je wat voller bent.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 11:29

Mijn god, wie ziet dat!! Je hebt er toch kleren over aan?

Maar om een antwoord op je vraag te geven, mijn gewone bh's zijn haast nog lelijker dan mijn sportbh's. Die zitten nu eenmaal heel wat comfortabeler dan die met al die friemeltjes en frutseltjes.

Meestal ga ik vanuit mijn werk eerst langs huis om te eten, om te kleden en manlief wat aandacht te geven. Maar als het een keer laat wordt op het werk gooi ik alles in de auto en kleed ik me op de manege om. Inclusief bh, want ik ga ook geen hele dag in een sportbh rondlopen.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 11:33

Een zwarte mooie sportbeha kan best mooi zijn, hoor! Ik heb ze ook graag aan, want ze zitten veel comfortabeler.
Het is maar net wat je wilt en ik draag ze voor mezelf.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 11:46

ik heb er overdag geen aan, want dat vind ik niet fijn zitten en vooral ook niet mooi.
overdag draag ik andere goede bh's (mijn favoriet is marie jo) ook dan vind ik het echt belangrijk.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SZCCLLJX.jpg

hier een zeer charmante foto van wanneer ik een sportbh aan heb, oke voor het rijden maar voor gewoon nee dankje.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 11:52

Wel een leuke foto Marloezzke!

Ik moet sowieso eens langs een speciaalzaak om een goedpassende bh aan te meten.
Laatst zei iemand watvoor maat zij had, en dat was dezelfde als de bh-maat die ik nu aan heb. Maar toen ik een blik op haar boezem wierp, leek dat me toch godsonmogelijk! Haha!
En ik heb het idee dat het bij mij wel iets beter passend kan

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 12:04

veel mensen dragen de verkeerde maat hoor.
ik dacht ook jaren dat ik 80 85 B had.
maar dat zat gewoon echt niet terwijl hij leek te passen. na goed meten en passen bleek ik dus een 75 D te hebben en nu kan ik eindelijk pas zeggen dat ik een bh heb die echt lkkr zit.
(vandaar dat ik altijd afzakkende bandjes had grrrrrrrrr)

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 12:06

Sall schreef:
Goedemorgen! Ik wil ook geen hanglellen Lachen
Ben ernstig toe aan een nieuwe sportbh. En dan het liefst 1 waarin ik geen una-boop krijg, maar 2 seperate borsten hou.
Ik las iets over een amerikaans merk? Enell? Kan iemand mij vertellen hoe je daar het handigst aan komt vanuit nederland?

Hooooooooooooooooooo..... Haha!
Dat mag je wel willen, lieve Sallie, die twee separate borsten. Maar een goede sportBH heeft nou eenmaal drie kenmerken:
1) de borsten worden omhoog gedrukt (voorkomen verticale beweging)
2) de borsten worden plat gedrukt (voorkomen verticale beweging)
3) de borsten worden tegen elkaar gedrukt (voorkomen horizontale beweging)

Kortom: een sportBH waar je separate borsten in houdt, kan nóóit alle horizontale beweging tegenhouden.
De unaboob is je gedoemde lot Haha! Clown

Die Enell is ook een unaboob-BH Ja Mocht je gaan bestellen, mag je voor mij gelijk meebestellen Ja

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 12:09

Sall schreef:
Wel een leuke foto Marloezzke!

Ik moet sowieso eens langs een speciaalzaak om een goedpassende bh aan te meten.
Laatst zei iemand watvoor maat zij had, en dat was dezelfde als de bh-maat die ik nu aan heb. Maar toen ik een blik op haar boezem wierp, leek dat me toch godsonmogelijk! Haha!
En ik heb het idee dat het bij mij wel iets beter passend kan

Palazzina!

Wel even met de nieuw gepaste BH het hokje uitlopen, dan weten alle mannen in de zaak weer niet waar ze moeten kijken. Prachtig effect! Haha! Haha! Haha!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 12:11

marloezzke schreef:
veel mensen dragen de verkeerde maat hoor.
ik dacht ook jaren dat ik 80 85 B had.
maar dat zat gewoon echt niet terwijl hij leek te passen. na goed meten en passen bleek ik dus een 75 D te hebben en nu kan ik eindelijk pas zeggen dat ik een bh heb die echt lkkr zit.
(vandaar dat ik altijd afzakkende bandjes had grrrrrrrrr)

Jep!
En in tegenstelling tot de sportBH is het wel direct te zien als iemand een verkeerde maat BH draagt.

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 12:17

ik heb ook jaren de foute maat gedragen, maar dat kwam ook voornamelijk omdat ik er vanuit ging dat er niet kleiner bestond dan 75 omtrek....tegenwoordig draag ik alleen nog franse merken zoals chantelle en passionata omdat die leveren in 70E Knipoog. Helaas hangt daar ook een prijskaartje aan, maar moet zeggen die gaan ook echt langer als een jaar mee.

Over de sportbh's kreeg ik het advies om ze gewoon niet langer te dragen dan nodig aangezien ze toch meer "inwerken" dan een gewone bh. Ik vind dat je sportbh's niet hoeft te zien, ik vind alleen dat het dan wat "platter" uitziet Clown dan bij een gewone bh.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 12:19

Ach... met een E cup maakt een wat platter gedrukte voorgevel echt niet meer uit en bovendien weet je daardoor dat je een goede sportBH hebt Haha!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 12:20

Haha, zo reageerde ik laatst ook toen bleek dat een vriendin van mij dezelfde maat had terwijl die toch heel wat smaller is dan ik. Maar ik weet dat ik mijn bh's qua omvang wat aan de krappe kant heb. Als ik de omvang groter pak heb ik ofwel een cup die te smal is of een die te groot is en bij deze omvang kan ik een cup vinden die wel goed zit. Dat hij dan wat strakker zit heb ik geen last van, ik heb ze toch liever wat strakker dan te los.

@ Sall, ik heb een shockabsorber waarbij de unaboob nog wel enigzins meevalt. En het is een impact level 4 die mijn E cupje mooi op zijn plek houdt. Ik kan vanaf hier niet op de site van shockabsorber anders zou ik je wel het modelnummer kunnen geven.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 12:22

enne je moet dan ook even op en neer springen als je uit je hokje bent om te kijken of alles goed blijft zitten, dan wordt het helemaal leuk Tong uitsteken

nou ik vind dat je toch nog een aardige boezem kunt zien met een sportbh hoor, bij mij staan ze anders nogal vrolijk omhoog te kijken Tong uitsteken maar het zit wel stevig.

toen ik mijn sportbh ging kopen, vond die man van de winkel dat ik erg extreem was in mijn bedenken over dat platgedrukte. maar ik was zo happy met mijn nieuwe ding, ze konden geen kant meer op en kon eindelijk ongestoord rijden!

ik heb overigens ook een shockabsorber weet alleen niet zo goed welk model en welk level , volgens mij 3 of 4

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 12:26

Tja ik heb ook ooit eens mijn borsten laten opmeten en dat werd dus 70C

Nou bij de maat 70 word ik al onwel aan mijn lichaam geen 70 echter 75 of 80 ik kan er niet tegen als het zo strak zit, en het is echt niet wennen.
Heb zo vaak geprobeerd maar ik heb te vaak pijn gehad of een hyperventilatie

vervolgens staan alle cups C helemaal open bovenaan en soms van onderen ook dus helaas ik pas maar wat.

neem altijd A75 B75 C75 mee soms past er eentje Haha! heel soms

Goed maar mijn sportbh duwt niet mijn borsten omhoog dat kan ook helemaal niet want er zitten geen beugels in ...je borsten liggen in de bh en worden platgedrukt Boos!

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 12:28

Ik had eerder altijd 80B maar ben zo gegroeid na een ziekte dat ik overging na 75D en dat zit echt super.
Voor mij geen leven meer zonder sportbh.Bloos
Zelfs met heb ik een "mooi aanzien", dus ga me echt niet druk maken hoe anderen erover denken.
Zelfs met sportbh ga ik uit.
So what?

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 12:36

Tja.... Tita.... wat wil je voor reactie op je berichten?

Ik kan maar één ding zeggen: je hebt geen flauw benul wat een goed passende BH is. Jammer dat je er ook niet voor open staat.

Nathalie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 12:40

Voor sportbh's zweer ik bij Triumph en bij gewone voor chantelle en passionatta. Ik laat me ook altijd goed adviseren door de verkoopster, die helpen me altijd goed Ja en zorgen ervoor dat ik een perfect passende bh mee naar huis neem Haha!

Vorig jaar bestelde ik een sportbh aangezien ik er een tweede bij wilde. Ze heeft volgens mij wel 5 keer gevraagd of 70E de goede maat was aangezien dit een zeldzame maat is, zelf bij het ophalen. Moet je hem niet eerst passen? nee hoor ik heb dezelfde al thuis liggen Knipoog.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 12:45

Toch heb ik twee separate borsten in mijn sportbeha, ze zijn bol en absoluut niet platgedrukt en toch kan de boel evengoed geen kant op.
En ik heb geen klagen wat betreft de aandacht van koekeloerende heren Bloos.

Een behamaat kan hooguit 1 maat schelen, het kan bijna niet zijn dat je de ene keer 75A hebt en de volgende keer 75C als je geen gewichtsschommelingen hebt. Ik heb alleen bij lage modellen 75DD omdat ze er anders uitspringen.