Trek iedereen hier smorgens nou zo'n on-sexy bh aan dan?
Ik ga namelijk gelijk uit mijn werk naar mijn paard toe, dat betekend dus dat ik altijd een lelijke sport-bh zal moeten aantrekken?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tita schreef:Dan vraag ik me verder af....
Ik ga namelijk gelijk uit mijn werk naar mijn paard toe, dat betekend dus dat ik altijd een lelijke sport-bh zal moeten aantrekken?
tita schreef:Dan vraag ik me verder af....
Sall schreef:Goedemorgen! Ik wil ook geen hanglellen
Ben ernstig toe aan een nieuwe sportbh. En dan het liefst 1 waarin ik geen una-boop krijg, maar 2 seperate borsten hou.
Ik las iets over een amerikaans merk? Enell? Kan iemand mij vertellen hoe je daar het handigst aan komt vanuit nederland?
Sall schreef:Wel een leuke foto Marloezzke!
Ik moet sowieso eens langs een speciaalzaak om een goedpassende bh aan te meten.
Laatst zei iemand watvoor maat zij had, en dat was dezelfde als de bh-maat die ik nu aan heb. Maar toen ik een blik op haar boezem wierp, leek dat me toch godsonmogelijk!
En ik heb het idee dat het bij mij wel iets beter passend kan
marloezzke schreef:veel mensen dragen de verkeerde maat hoor.
ik dacht ook jaren dat ik 80 85 B had.
maar dat zat gewoon echt niet terwijl hij leek te passen. na goed meten en passen bleek ik dus een 75 D te hebben en nu kan ik eindelijk pas zeggen dat ik een bh heb die echt lkkr zit.
(vandaar dat ik altijd afzakkende bandjes had grrrrrrrrr)