Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Julia_ schreef:Bij wedstrijd moet je volgens mij altijd je zweep in je linkerhand houden in verband met het groeten.

Storm76 schreef:Als een deelnemer in mijn ring de zweep steeds overpakt, zet ik daar zeker een aantekening over op het protocol! In de B alleen een aantekening, in de L een punt minder voor het getoonde onderdeel.
In principe moet je je zweep in je linkerhand houden, dan heb je er ook geen last van tijdens het groeten.
Storm76 schreef:Als een deelnemer in mijn ring de zweep steeds overpakt, zet ik daar zeker een aantekening over op het protocol! In de B alleen een aantekening, in de L een punt minder voor het getoonde onderdeel.
In principe moet je je zweep in je linkerhand houden, dan heb je er ook geen last van tijdens het groeten.
paardje waar ik nu op rijd ontploft in de wedstrijdbak.. in de les doet ie dat nooit maar met wedstrijd wel
.. en als ik m dan bijv. per ongeluk aanraak wordt ie helemaal gek.. maar toen ik wel met zweep reed hield ik m altijd in mn linkerhand..
(Dat hadden mijn Tante en Nicht dan) Sun_day1 schreef:Mijn Tante en Nicht hebben ZZ Zwaar gereden.
Ik weet niet op welk niveau je nu zit, maar meestal als je hoger komt, krijg je hiervoor een strafpunt!(Dat hadden mijn Tante en Nicht dan)
Nelleke1 schreef:er is dus eigenlijjk nog geen vaste regel voor gemaakt ?
als ik jou was zou ik gewoon je zweep aan de hand pakken, die jij het fijnst vind om zo mee te rijden.
xsaarah schreef:ik ben een aantal keer schrijver geweest bij een wedstrijd, en nog nooit gehoort dat je niet met een zweep mag rijden of als je met een zweeep rijd dat je niet mag overpakken naar de andere hand!als ik jou was zou ik gewoon je zweep aan de hand pakken, die jij het fijnst vind om zo mee te rijden.
veel succes!
Storm76 schreef:Sun_day1 schreef:Mijn Tante en Nicht hebben ZZ Zwaar gereden.
Ik weet niet op welk niveau je nu zit, maar meestal als je hoger komt, krijg je hiervoor een strafpunt!(Dat hadden mijn Tante en Nicht dan)
Je kan alleen in de B en de L hier eventueel een waarschuwing/minpunt/opmerking op je protocol voor krijgen.
maar alleen in de B en in de L mag je met een zweepje rijden, daarna moet je met sporen rijden en mag je alleen tijdens het inrijden een zweepje gebruiken.